خبرگزاری کار ایران

کیانی: نکونام و نساجی خیلی خوب بودند/ ایرانپوریان به من گفت چطور پنالتی بزنم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۰۵

هافبک دفاعی سپاهان در مورد دیدار با نساجی و صعود به مرحله بعدی جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی پس از پیروزی مقابل نساجی در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود تیم نکونام و نساجی بسیار خوب بودند به آنها تبریک می‌گوییم. تیم پرقدرتی بود انشاءالله که موفق باشند. خدا را شکر با صحبت‌هایی که قلعه‌نویی کرد و تمرکز بازیکنان توانستیم به گل هم برسیم البته گل بدی هم خوردیم ۹۰ دقیقه سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم گل‌های دیگری را هم بزنیم. خدا را شکر که در پنالتی بردیم و دل هواداران را شاد کردیم.

وی در مورد حمایت هواداران گفت: از هواداران ممنون هستیم فوتبال بدون هوادار لذت ندارد نه سپاهان بلکه در همه تیم‌ها اینگونه است. با تمام قدرت کار می‌کنیم تا شرمنده هواداران نشویم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد اعتراض به گل نساجی گفت: فغانی داوربزرگی است اما بازیکن حریف من را هل داد و شارژ کرد و همان توپ خورد به پای بازیکنان‌مان و وارد گل شد اما فوتبال همین است مهم این است که یکدل شدیم و بردیم. خیلی خوب بازی کردیم و برنده شدیم. 

وی در مورد اینکه رد هنگام زدن آخرین پنالتی استرس داشت، گفت: زدن پنالتی آخر خیلی سخت است ممنونم از محمد ایرنپوریان که آمد یک حرکتی را به من گفت و توانستم پنالتی را گل کنیم محمد یکی از بهترین پنالتی‌زنان لیگ است و به من گفت آرام به پشت توپ برو و ندو از او ممنونم. شاید هر بازیکن دیگری هم پشت این ضربه بود توپ گل می‌شد ما تیم همدلی هستیم و این گل را به پسرم تقدیم می‌کنم. 

وی در مورد اینکه پنالتی که عباس‌زاده خراب کرد به سپاهان کمک کرد تا پیروز شود، اظهار داشت: بله، خوب آن پنالتی گل نشد خدا به ما کمک کرد پیام نیازمند هم خیلی خوب در دروازه ما ایستاد به او خسته نباشید می‌گویم مهم برنده شدن سپاهان ما است خدا را شکر که بردیم و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز