خبرگزاری کار ایران

امید نمازی: نتایج ضعیف روی روحیه تیم اثر منفی گذاشته است/ به روزهای خوب ذوب‌آهن برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۱۰

سرمربی ذوب آهن از شرایط تیمش و نتایج این روزهایش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌امید نمازی در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم در خصوص وضعیت ذوب آهن گفت: ما فصل را خوب شروع کردیم ولی بعد از 3-2 بازی اول نتایج دلخواه را نگرفتیم. دو شکست پی در پی مقابل پدیده داشتیم و در خوزستان هم روی یک اشتباه 3 امتیاز را از دست دادیم.

وی افزود: من عصبانی نیستم ولی نتایجی که به دست آوردیم  کمی روی روحیه ما اثر گذار بوده ولی مطمئنا به روزهای خوب ذوب‌آهن هم خواهیم رسید.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص اینکه چرا مسلمان به تمرینات تیمش برگشت گفت: خوشحالم که این سوال را پرسیدید چون روزنامه‌ها در این مدت هر چه خواستند نوشتند.او هیچگونه مشکل انضباطی با ما نداشته و مساله ما فقط فنی است. او در بازی آخر بعد از تعویض مشکلی داشت که تصمیم گرفتیم به باشگاه بیاید و توضیح بدهد. این موضوع فقط فنی بود. من روز گذشته با او نشست داشتم و اعلام کردم اگر بازیکنی می‌خواهد حواشی داشته باشد در تیم ما جایی ندارد.من موضوعات را برای او روشن کردم و وی هم به تمرینات تیم ما برمی‌گردد.

وی در خصوص اینکه مشکل محسن مسلمان ربطی به بحث کمیته اخلاق دارد یا خیر گفت: این مساله اصلا به من مربوط نمی‌شود و خود مسلمان می‌داند و کمیته اخلاق. همه بحث ما در مورد مسائل فنی است و همانطور که گفتم با او صحبت کردم و امیدوارم تا پایان فصل او را با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشیم.

نمازی تاکید کرد: ما در حال جذب یک بازیکن داخلی هستیم که اگر به جمع بندی برسیم آن را رسانه‌ای خواهیم کرد ولی ممکن است ۲ بازیکن خارجی هم به ترکیب تیم ما اضافه شوند.

وی در خصوص حمایت‌های آذری از خودش گفت: او یک مدیر کاربلد است و مطمئن باشید حمایت او جواب می‌دهد. قبلا هم در مورد آقایان قلعه‌نویی و گل ‌محمدی هم این کار را انجام داده بود و مطمئنا این کار او جواب می‌دهد.

نمازی در خصوص اینکه اگر تبریزی در ذوب‌ می‌ماند بهتر نبود گفت: این بازیکن چند سال بود که می‌خواست از ذوب‌آهن جدا شود، او دوست داشت به استقلال برود. تبریزی پسر خوبی است و بازیکن با کیفیتی است و اگر می‌خواست با ذوب آهن به موفقیت برسد ما به هیچ عنوان نمی‌خواستیم او را از دست بدهیم. او دلش با استقلال بود و ما هم وقتی دیدیم او می‌خواهد برود اجازه دادیم از تیم ما  جدا شود چون وقتی بازیکنی روح و دلش با یک تیم نباشد بهتر است که برود. از طرف دیگر باشگاه می‌خواست درآمدسازی کند که با فروش تبریزی این کار را کرد امیدوارم با این کار یک بازیکن جدید بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: هدف ما بالاترین رده است و اگر بتوانیم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم اعتماد به نفس ما بالا خواهد رفت. هواداران ذوب‌آهن قهرمان می‌خواهند ولی شما مطمئن باشید هنوز هم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز