خبرگزاری کار ایران

ضیایی: برای فراهم کردن امکانات بیشتر برای مردم گلستان تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۷۵

​رییس فدراسیون والیبال می گوید استقبال هواداران والیبال در بندر ترکمن بی نظیر بود و قدردان مردم استان گلستان و بندرترکمن هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال که برای تماشای دیدارهای مرحله نهایی تور جهانی بندر ترکمن در محل برگزاری مسابقات حاضر شده بود، با بیان اینکه استقبال بسیار فوق العاده ای از تورجهانی تک ستاره صورت گرفته است،گفت: با توجه به شوق مردم استان گلستان در ورزش والیبال، میزبانی تورجهانی تک ستاره به این استان دادیم.

وی تصریح کرد: نیروهای دولتی و محلی همکاری بسیار خوبی در برگزاری این رقابت داشتند که جای تقدیر دارد.

رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در فدراسیون به دنبال به کارگیری از عنصر مردم هستیم، افزود: مردم این منطقه والیبال دوست هستند و با آن زندگی میکنند.

ضیایی با اشاره به تمجید ناظر فدراسیون جهانی والیبال از میزبانی تورجهانی تک ستاره بندرترکمن،بیان کرد: سوفیانوس نماینده فدراسیون جهانی والیبال از این حضور و همراهی مردم و مسئولین در بندرترکمن متعجب بوده است چراکه در کمتر جایی به این صورت از بازی های تورجهانی استقبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: استقبال خوب مردم در رقابت های بین المللی متعدد والیبال در ایران سبب می شود تا ما در مجامع بین المللی قاطعانه در خواست میزبانی کنیم.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به استادیوم والیبال ساحلی بندر ترکمن،افزود: هیچ تاسیساتی در اینجا وجود نداشت که الان فراهم شده است، ما تلاش می کنیم تا امکاناتی بهتر برای مردم مطلوب است را فراهم کنیم.

ضیایی درپایان ضمن تشکر از همراهی رسانه ها در تورجهانی بندرترکمن،متذکر شد: قدردان مردم و مسئولان سیاسی و ورزشی استان گلستان و شهرستان بندر ترکمن هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز