خبرگزاری کار ایران

ابطال انتخابات هیات وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد

بعد از 5 ماه؛ تخلف در مجمع انتخاباتی محرز شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۴۵

تخلف در تایید مجمع انتخاباتی هیات وزنه‌برداری استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از 5 ماه از برگزاری آن با ورود سازمان بازرسی محرز و نتیجه مجمع باطل شده است.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیات وزنه‌برداری استان کهگیلویه و بویراحمد در هشتم اردیبهشت سال جاری برگزار و عبدالرحیم کاظمی به‌عنوان رییس این هیات انتخاب شد. اکنون با گذشت حدود 5 ماه از برگزاری این انتخابات، خبر می‌رسد که نتیجه این مجمع باطل شده است.

سیدمحمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: «ما ضعفی نداشته‌ایم و اگر ضعفی صورت گرفته از سوی هیات و فدراسیون بوده است! سرپرست وقت هیات (عباس بهروزی قوام‌آبادی) که از سوی فدراسیون وزنه‌برداری معرفی شده بود، طی چهار سالی که رییس هیات بود، نتوانست تشکیلات هیات خود را تکمیل کند و این هیات دارای چارت و تشکیلات مناسبی نبود و با حضور بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری مجمع انتخاباتی هیات وزنه‌برداری استان برگزار شد.» مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه ‌می‌دهد: «در بررسی‌های سازمان بازرسی از مجمع انتخاباتی دو سه ایراد گرفته شد و این در حالی بود که همین ایرادات در دوره گذشته که آقای بهروزی رای آورد هم وجود داشت. یکی از این ایرادها در خصوص حضور باشگاهی بود که در مجمع شرکت کرد و گفته می‌شود به نام استان نیست، در حالی که همه می‌دانند باشگاه نفت و گاز گچساران در مسابقات کشوری به نام استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت می‌کرد. با توجه به اینکه شرکت نفت و گاز گچساران تمکن مالی خوبی دارد و اعتباراتی برای حوزه ورزش هزینه می‌کند از این موقعیت استفاده و یک تیم وزنه‌برداری راه‌اندازی کردند و چون وزنه‌بردار زیادی در استان نداشتیم جز باشگاه نفت و گاز گچساران، بنابراین افرادی از این باشگاه برای اعضای مجمع معرفی شدند. فکر می‌کنم اینجا مقداری از سوی برخی‌ها کم اخلاقی صورت گرفته است. با این حال از سوی سازمان بازرسی انتخابات مجمع رصد شد و ایراد گرفتند. ما نیز تابع نظم و مقررات هستیم و گردن‌مان از مو باریک‌تر است.»

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین می‌گوید: «البته رییس مجمع ما نیستیم بلکه ما هماهنگ کننده هستیم و این موارد از اختیارات رییس مجمع یعنی رییس فدراسیون است و براساس لیستی که از ورزشکاران داریم به فدراسیون ارائه می‌دهیم و فدراسیون آخرین آمار را برای شرکت در مجمع ارائه می‌دهد. پس از بررسی سازمان بازرسی و ایرادات مطرح شده نامه‌ای به فدراسیون ارسال کردیم که در صورت نیاز انتخابات مجمع وزنه‌برداری استان مجددا برگزار شود و رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در جواب اعلام کرد انتخابات مجمع وزنه‌برداری استان کهگیلویه و بویراحمد دوباره برگزار شود. درچند ماه اخیر گویا این دومین هیات وزنه‌برداری است که انتخابات آن باطل می‌شود و پیش از این انتخابات هیات چهارمحال و بختیاری باطل شده بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز