خبرگزاری کار ایران

کابوس برای کریم؛ ناتینگهام فارست ایرانی نمی‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۴۲

کریم انصاری‌فرد از مدت‌ها قبل مورد توجه ناتینگهام‌فارست قرار دارد اما توافق رسمی میان طرفین انجام نشده و مهاجم تیم ملی همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

به گزارش ایلنا، در روزها و هفته‌های اخیر، عوامل متعددی برای به تأخیر افتادن این توافق رسانه‌ای شده. از تغییرات مدیران باشگاه تا اختلاف مالی میان انصاری‌فرد و رییس باشگاه. حالا اما خبر جدیدی از انگلیس رسیده. سایت HITC نوشت: «آیا درخشش لوییس گرابان، مهاجم 30 ساله انگلیسی نشان‌دهنده این است که ناتینگهام‌فارست نیازی به کریم انصاری‌فرد ندارد؟ گرابان شروع به اثبات خود به هواداران این تیم می‌کند که چرا برای جذب او شش میلیون پوند هزینه شده است. در نتیجه به نظر می‌رسد نیاز به انتقال کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم ناتینگهام‌فارست دیگر فشاری برای مسوولان این باشگاه نیست. باشگاهی که از اواخر ماه سپتامبر گذشته با کریم انصاری‌فرد برای امضای قرارداد ارتباط گرفت. این بازیکن در 27 بازی فصل گذشته برای تیم المپیاکوس 17 گل به ثمر رسانده بود و می‌توانست گزینه خوبی برای تیم ناتینگهام‌فارست باشد.»

سایت ناتینگهام‌پست نیز درباره وضعیت کریم انصاری‌فرد برای انتقال به تیم ناتینگهام فارست نوشت: «این باشگاه در پایان ماه سپتامبر می‌خواست در یک فرصت زمانی چند هفته‌ای کریم انصاری‌فرد را به خدمت بگیرد. در این میان نمایش‌های امیدوارکننده لوییس گرابان در خط حمله ناتینگهام‌فارست نشان می‌دهد امضای قرارداد کریم انصاری‌فرد چیزی نیست که بخواهد خیلی سریع انجام شود. ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه می‌تواند قدرت خط حمله ناتینگهام فارست را افزایش بدهد اما این تیم فعلا می‌تواند روی لوییس گرابان حساب کند.»

انصاری‌فرد چند روز قبل در انگلیس حضور داشت و حتی ویدئویی از هم‌تیمی خود - السودانی- منتشر کرد اما حالا مشخص نیست آیا او می‌تواند پیراهن ناتینگهام‌فارست را بپوشد یا نه. کریم فعلا باید به اردوی تیم ملی بیاید و مقابل بولیوی بازی کند. به همین دلیل حداقل تا اواخر مهرماه نمی‌توانیم منتظر توافقی میان انصاری‌فرد و یک باشگاه اروپایی بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز