خبرگزاری کار ایران

پای برانکو و پرسپولیس در میان است!

پست رامین رضاییان برای صعود پرسپولیس او را از تیم ملی دور کرد؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۳۵

رامین رضاییان در اردوی اخیر تیم ملی در جمع اردونشینان نیست که این در این چند سال به سابقه است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش اسامی 28 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی را برای دیدار دوستانه مقابل بولیوی اعلام کرد. در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نامی از رامین رضاییان دیده نمی‌شود بازیکنی که از اردوی پیش از جام ملتهای آسیا در سال 2015 در همه‌ی اردوها حاضر بوده و با وجود تمام مشکلاتی که داشته هیچگاه پیش نیامده بود که کی‌روش از کنار نام او بگذرد.

رضاییان بعد از اینکه با برانکو به مشکل خورد و از این تیم کنار گذشته شد به صورت اختصاصی تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی دنبال کرد و تا زمان پیوستن به تیم اوستنده تحت نظر کی‌روش و دستیارانش قرار داشت. او در این مدت که تیم نداشت هم به تیم ملی دعوت می‌شد و یکی از یاران کلیدی سرمربی پرتغالی تیم ملی در  مقدماتی جام جهانی و جام جهانی بود و با ارائه‌ی عملکرد خوب از خود انتظار می‌رفت به تیم بهتری نقل مکان کند اما این طور نشد و رضاییان نه تنها به تیم جدیدی منتقل نشده بلکه در اوستنده هم باقی نمانده و الآن بدون تیم است.

در ابتدای فصل صحبت از پیشنهاد اغواکننده مالک متمول تراکتورسازی به او بود و همگان بر این باور بودند که بعد از دژاگه، شجاعی و حاج صفی این بار رضاییان دعوت زنوزی را قبول کرده و به تراکتورسازی خواهد پیوست اما این گونه نشد. بعد از رد کردن پیشنهاد تراکتورسازی نزدیکان و برخی از پیشکسوتان پرسپولیس در اظهارنظرهایی معتقد بودند که با واسطه گری بین او او و برانکو ایوانکوویچ زمینه‌ساز بازگشت او به قهرمان ایران خواهند بود اما پروفسور کروات تا به این لحظه با تمام این پادرمیانی ها مخالفت کرده و حاضر نیست رضاییان دوباره به پرسپولیس بازگردد.

بعد از مصدومیت ماهینی و از دست دادن کل فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی دوباره شایعات بازگشت رضاییان به پرسپولیس بر سر زبانها افتاد. رضاییان هم پس از برد پرسپولیس در مقابل السد با انتشار پیامی این برد را تبریک گفته و به نوعی پالس‌های مثبتی برای برانکو فرستاده که با بازگشت او به پرسپولیس موافقت کند.

پست رامین رضاییان برای صعود پرسپولیس او را از تیم ملی دور کرد؟

دیگر کسی نیست که از اختلافات کارلوس‌کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ خبر نداشته باشد به همین خاطر برخی بر این باورند که کی‌روش به خاطر این پیام تبریک رضاییان از او شاکی است و به همین خاطر او را دعوت نکرده است چرا که کی‌روش چندین بار بازیکنانی که به آنها اعتقاد داشته را در زمانهای مصدومیت و تیم نداشتن به تیم ملی دعوت کرده تا از آنها حمایت کرده باشد و اکنون که یکی از مردان کلیدی خود را به اردو فرانخوانده این فکر بر اذهان متبادر می‌شود که رضاییان باعث عصبانیت و ناراحتی کی روش شده است.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار رضاییان خواهد بود و آیا او مسافر جام ملتهای آسیا خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز