خبرگزاری کار ایران

کی‌روش - آزمون؛ رابطه‌ای که قطع شدنی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۷۸۳

سرمربی تیم ملی زیر فشار شدید انتقادات بازهم مهاجم جدایی طلب خود را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فهرست جدید تیم ملی عصر امروز توسط کارلوس کی‌روش منتشر شد و این فهرست هم مثل فهرست‌های قبلی مواردی در دل خود داشت که جای انتقاد از سرمربی تیم ملی را باز می‌گدارد.

یکی از موارد بحث برانگیز این فهرست، دعوت دوباره از سردار آزمون است. مهاجم پر حاشیه و خبرساز تیم ملی در جام جهانی زیر فشار انتقادات شدیدی قرار گرفت و در واکنشی احساسی به این انتقادات از تیم ملی خداحافظی کرد.

بعد از این اتفاق پیش‌بینی می‌شد کی‌روش مطابق رفتاری که پیش از این با مهدی رحمتی داشت، دیگر برای همیشه قید استفاده از آزمون را بزند یا حداقل به این زودی‌ها دیگر اثری از او در فهرست تیم ملی نباشد ولی حضور نام‌ آزمون در نخستین فهرست بعد از جام جهانی موجب شکل گیری انتقاداتی از رفتار دوگانه کی‌روش شد. این موضوع حتی پایش به برنامه نود و گفت‌وگوی سرمربی تیم ملی با عادل فردوسی‌پور هم باز شد و سرمربی پرتغالی در دفاع از این اقدامش عنوان کرد که صحبت‌های آزمون مبنی بر خداحافظی از تیم ملی با هماهنگی او انجام شده و سردار به زودی به تیم ملی باز خواهد گشت.

سردار با وجود دعوت به تیم ملی در اردو حاضر نشد و در فهرست نهایی بازی با ازبکستان نامش کنار رفت ولی حالا برای اردوی جدید باز هم به تیم ملی دعوت شده است.

آزمون در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب روبین کازان داشته و بازی‌های خوبش او را در تیم منتخب هفته لیگ روسیه هم قرار داده است. بدون شک این بازیکن از استعدادهای برتر فوتبال ما محسوب می‌شود و در صورت کنترل حاشیه‌های پیرامونش و تمرکز بیشتر روی فوتبال و نادیده گرفتن انتقادات تند می‌تواند مهره موثری در تیم کی‌روش باشد و به جایی برسد که حضورش در ترکیب تیم ملی دیگر کسی را اذیت نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز