خبرگزاری کار ایران

برای صادق، فرشاد و وحید که بد موقع رفتند؛

در پرسپولیس جای هیچکدام‌تان خالی نبود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۴۹

پرسپولیس بدون اینکه جای خالی جدا شده‌های خودش را احساس کند، با درخشش بازیکنان جایگزین توانست غول قطری را در دوحه زمین‌گیر کند تا نشان دهد این باشگاه به هیچ اسمی وابسته نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس شب گذشته موفق شد در شرایطی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، با وجود تعداد غایبان زیاد و استفاده از بازیکنان کم تجربه، بی‌تجربه و در پست‌های غیر تخصصی در قطر تیم قدرتمند السد را شکست داده و در یک قدمی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

سرخپوشان فصل خود را با سختی‌های بیشماری آغاز کرده و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی، مشکلات مالی، پرونده بدهی‌های بیشمار که این تیم را در آستانه محرومیت‌های سنگین‌تر قرار داده بود و... شاید خوشبین‌ترین هوادار این تیم را نسبت به وضعیت سرخ‌های پایتخت در فصل جدید نا امید کرده بود ولی برانکو با اعتقاد راسخ به بازیکنانش با وجود کمبودها کار خودش را شروع و مثل همیشه پر قدرت ادامه داد و تا اینجای کار نتایجی فراتر از انتظار گرفته است.

در این شرایط کمترین انتظاری که از بازیکنان پرسپولیس می‌رفت، ماندن در کنار تیم حداقل تا نیم فصل بود که این باشگاه پنجره‌اش باز شده و بتواند به جای آنها نفرات دیگری جذب کند و در همین شرایط بود که بازیکنانی مثل بیرانوند، انصاری و کامیابی‌نیا با وجود داشتن پیشنهاد در تیم ماندنی شدند ولی چند بازیکن دیگر از جمله صادق محرمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده ساز جدایی کوک کرده و سر از کشورهای دیگر برای ادامه فوتبالشان در آوردند.

جدایی این 3 مهره کلیدی پرسپولیس را بیش از پیش در شرایط سخت و بحرانی قرار داد و کار برانکو را برای آماده‌سازی تیمش در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دشوارتر کرد.

شاید بیشترین نمود کمبود بازیکن در اردوی سرخپوشان را شب گذشته و در جریان بازی با السد دیدیم. جایی که آدام همتی در ترکیب اولیه حضور داشت، سیامک نعمتی مهاجم، دفاع راست شده بود و احسان علوان‌زاده و سعید حسین‌پور گزینه‌های تعویضی برانکو بودند ولی همه این تغییرات عجیب و ریسکی و میدان دادن به اسامی کمتر شناخته شده در نهایت منجر به پیروزی یک بر صفر سرخپوشان در قطر و قرار گرفتنشان در یک قدمی صعود به فینال آسیا شد تا ثابت شود جای هیچ بازیکنی که پرسپولیس را در شرایط سخت تنها گذاشته در این تیم خالی نیست.

بدون شک پرسپولیس با حضور محرمی، امیری، احمدزاده، مسلمان، طارمی و رضاییان قدرتی مضاعف در این مقطع حساس داشت ولی کار با ارزش پرسپولیس موفقیت بدون این افراد است.

سیامک نعمتی در پست غیر تخصصی دفاع راست به میدان رفت و در جایی که صادق محرمی باید جانشین ماهینی مصدوم می‌شد، مهاجم این تیم جور کمبود بازیکن را کشید و عملکرد خوبی هم با مهار یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان حریف از خودش به نمایش گذاشت.

آدام همتی جوان در این بازی وینگر راست پرسپولیس بود تا تغییرات خط هافبک سرخپوشان در نبود کامیابی‌نیا در نهایت به حضور این بازیکن  جوان در پستی برسد که فرشاد احمدزاده باید در آن بازی می‌کرد.

مصدومیت عالیشاه در نیمه دوم بازی که منجر به ورود سعید حسین‌پور به زمین شد دقیقا در جایی اتفاق افتاد که سرخپوشان وحید امیری را از دست داده بودند و فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکن در پرسپولیس منجر به مصدومیت عالیشاه شد و حالا دست برانکو برای دیدارهای پیش رو خالی‌تر از همیشه است.

بدون شک پیروزی با حضور نفرات اعلام شده آسان‌تر به دست می‌آمد ولی بزرگی کار سرخپوشانی که در شرایط سخت کنار تیم ماندند چشمگیر تر است و اگر این روند فوق‌العاده به صعود سرخپوشان به فینال و حتی قهرمانی در آسیا منجر شود، تنها حسرتی ابدی برای جدا شده‌ها به همراه خواهد داشت که 6 ماه زودتر لژیونر شدن را به حضور در این موفقیت تاریخی و جاودانه شدن در تاریخ باشگاه ترجیح دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز