خبرگزاری کار ایران

هوفنهایم ۱ - منچسترسیتی ۲؛

کام‌بک‌ سیتیزن‌ها با برتری در خانه هوفنهایم

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۴۵۲

سیتیزن‌ها موفق شدند در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به برتری برسند.

به گزارش ایلنا، منچستر سیتی در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در واپسین دقایق دیدار برابر هافنهایم گل برتری را به ثمر برساند و بالاخره پیروزی را در فصل 2018/19 این رقابت ها لمس کند.

پپ گواردیولا بالاخره توانست تیمش را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19  به پیروزی برساند تا پس از انتقادات تندی که علیه او به دلیل شکست در برابر لیون مطرح شده بود، حداقل برای یک هفته از حمله منتقدین در امان بمانند.

در جریان این دیدار اسحاق بلفودیل در دقیقه 1 موفق شد دروازه سیتی را در عین ناباوری باز کند تا شاگردان ناگلزمان پپ را غافلگیر نمایند و کار سیتیزن ها را سخت و سخت تر کنند؛ در ادامه پپ دستور یورش به روی دروازه هافنهایم را صادر کرد تا سرخیو آگوئرو موفق شود در دقیقه 8 گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند.

نیمه دوم این دیدار محتاطانه تر از هرزمانی دنبال شد تا در نهایت و در یک حمله غافلگیر کننده، داوید سیلوا موفق شود دروازه میزبان را باز کند تا منچستر سیتی موفق شود بالاخره به پیروزی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند و با 3 امتیاز موقتا به رتبه دوم جدول راه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز