خبرگزاری کار ایران

سیدجلال گل می‌زند یا پدرو میگوئل؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۷۵

از بین بازیکنان خط دفاع السد شاید بتوان پدرو میگوئل اسپانیایی را به‌عنوان یک مهره اصلی برگزید و عملکردش را با سیدجلال حسینی مقایسه کرد.

به گزارش ایلنا، مدافع شماره 2 السد در بازی‌های مرحله گروهی هم مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود و همچنین در مصاف با استقلال جزو بازیکنان اصلی تیم قطری بود. به همین دلیل شاید بد نباشد عملکرد او را با سیدجلال حسینی به‌عنوان اصلی‌ترین مهره خط دفاعی پرسپولیس به مقایسه بگذاریم.

نخستین آیتم، شمردن دقایق و تعداد بازی آنهاست. در این فصل از لیگ قهرمانان هر دو بازیکن 9 بار در ترکیب اصلی تیم‌های‌‌شان بازی کرده و یک مسابقه را از دست داده‌اند. نکته مهم‌تر اما این است که هیچ کدام در این 9 بازی تعویض نشده‌اند. جالب اینجاست که سیدجلال در فاز حمله هم به تیمش کمک کرده. او 3 شوت در چارچوب دارد، یک پاس گل داده و دو گل حیاتی هم برای پرسپولیس زده است، در حالی که پدرو نه شوت در چارچوب دارد، نه گل زده و نه پاس گل داده است.

در عوض پدرو 4 پاس کلیدی به همبازیانش داده و سیدجلال یکی. در تعداد پاس موفق اما باز هم سیدجلال پیش است و در ازای 304 پاس صحیح او، پدرو 262 پاس داده. دقت پاس این دو بازیکن هم تقریبا یکی است. سیدجلال 80 درصد و پدرو 4/80 درصد اما مدافعان را باید در عملکرد تدافعی‌شان سنجید که پدرو 55 بار همبازیانش را پوشش داده و سهم سیدجلال 37 بازی بوده.

در دفع توپ هم سیدجلال یک بار و پدرو 3 بار موفق بوده‌اند. در جلوگیری از حملات حریف سیدجلال 15 و پدرو 14 بار به موفقیت رسیده‌اند اما پدرو 8 بار موفق شده خطا بگیرد و سیدجلال دو بار. ضمن اینکه هر دو نفر تا اینجا دو بار کارت زرد گرفته‌اند و یک جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز