خبرگزاری کار ایران

همتی؛ در پی ثبتِ نامِ خود، در تاریخ

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۰۲۸

بازیکن جوان سرخپوشان مهمترین بازی زندگی خود را امشب در مقابل السد انجام خواهد داد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در یک مصاف سخت امروز باید به مصاف السد برود که این دیدار برای برخی بازیکنان این تیم از اهمیت دوچندانی برخوردار است و آنها تلاش می‌کنند با ارائه‌ی عملکرد درخشان جواب اعتماد برانکو را بدهند.

یکی از این بازیکنان آدام‌همتی است. نوه‌ی بازیگر بزرگ سینما که دو سالی می‌شود عضو این تیم است و امسال در دیدارهای این تیم حضور پررنگی داشته و کمبود بازیکن در پرسپولیس برای آدام همتی خوش‌یمن بوده و او به عنوان بازیکن تعویضی در اکثر مسابقات به کار گرفته شده است. اوج کار همتی در پرسپولیس و سپیدرود بود جایی که پرسپولیس در مقابل شاگردان علی کریمی به بن بست رسیده بودند و آدام همتی به جای امیدعالیشاه به بازی امد و در لحظات پایانی با یک شوت سرکش سه امتیاز را به ارمغان آورد.

حالا با مصدومیت و محرومیت بازیکنان اصلی پرسپولیس در حساسترین بازی فصل این تیم تا به اینجا شانس به آدام همتی رو کرده تا بتواند شایستگی‌های خود را به همگان نشان داده و ثابت کند اعتماد برانکو ایوانکوویچ به او بی دلیل نبوده است.

همتی در این مسابقه باید در میانه میدان به میدان رود و با هافبک‌های بین المللی تیم السد که سرشار از تجربه و افتخار هستند رقابت کند. باید ببینیم او می‌تواند از این ماموریت سخت به سلامت گذر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز