خبرگزاری کار ایران

تغییرات جدیدی که برانکو را مجبور به هجومی‌تر شدن کرد؛

منشا - رسن، دو خارجی تعیین کننده پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۳۹

هافبک طراح و مهاجم سرعتی پرسپولیس می‌توانند کلید باز شدن دروازه السد بازشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در شرایطی سخت، حساس و تا حدودی بحرانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد می‌رود و کمبود بازیکن در فهرست سرخپوشان دست برانکو را برای تنوع تاکتیکی در تیمش حسابی بسته است.

غیبت ماهینی، انصاری و کمال کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی سرخپوشان باعث شده شایان مصلح و آدام همتی گزینه‌های محتمل اضافه شدن به ترکیب اصلی باشند و نعمتی مهاجم هم به عنوان دفاع راست وارد میدان خواهد شد.

این تغییرات علاوه بر قطعی کردن حضور منشا در کنار علیپور به عنوان زوج خط حمله، با اضافه شدن آدام همتی، بشار رسن را هم به دروازه حریف نزدیک کرده و به عنوان هافبک هجومی پشت دو مهاجم سرخپوشان قرار خواهد داد تا شاهد ترکیبی به نسبت هجومی از سوی برانکو مقابل السد باشیم.

اگرچه با وجود چینش هجومی ترکیب بازهم اتخاد تاکتیک‌های دفاعی و محتاطانه در قطعر محتمل به نظر می‌رسد، با این حال بازیکنان با قابلیت‌های حمله کردن حتی اگر وظایف دفاعی‌ بر عهده داشتنه باشند هم می‌توانند همچنان خطرناک بوده و در انتظار فرصتی برای گلزنی باشند.

در این میان دو چهره ویژه پرسپولیس می‌توانند نقش کلیدی در این بازی ایفا کنند. بشار رسن و گادوین منشا که این روزها  بازی‌های خوبی در ترکیب پرسپولیس به نمایش می‌گذارند و در آخرین بازی آسیایی پرسپولیس بهترین‌های تیم‌شان بوده‌اند، اگر فردا روی اوج باشند نقشی تعیین کننده خواهند داشت.

پرسپولیس اگرچه در قطر باید در ابتدا به نباختن و کنترل بازی فکر کند، کسب پیروزی برایش غیرممکن نیست و این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که از تک موقعیت‌ها استفاده بهینه شود.

بشار رسن در پست هافبک هجومی فضای بیشتری برای بازیسازی دارد و نقش منشای سرعتی روی ضد حملات کلیدی خواهد بود و شاید این زوج نفرات تعیین کننده نتیجه بازی رفت باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز