خبرگزاری کار ایران

کری خوانی مهاجم نفت برای شاگردان شفر: نمی‌گذاریم در مسجد سلیمان جشن صعود برگزار کنید!

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۵۹

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد با نتیجه برابر استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی روحیه مناسبی برای ادامه مسابقات لیگ برتر داشته باشند.

پیمان میری در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار برابر سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: در مسجد سلیمان برای هر تیمی که برابر ما بازی می‌کند شرایط دشوار است؛ با هوادارانی که ما داریم همه تیم‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. چند موقعیت گل خوب داشتیم که یک صحنه هم فرصت عالی برای گلزنی داشتم اما با بدشانسی به گل تبدیل نشد تا روحیه خوبی برای ادامه بازی و فصل بگیریم اما متاسفانه اینگونه نشد. با ناداوری به سپاهان باختیم.

او ادامه داد: ما خیلی بدشانس هستیم و فکر می‌کنم طلسم شده‌ایم ولی واقعا برابر سپاهان تیم برتر میدان بودیم. از نظر مالکیت توپ و کنترل جو بازی ما موفق تر بودیم ولی بالاخره تاکتیک آنها که سانتر از کنار بود به گل تبدیل شد.

مهاجم نفت مسجد سلیمان افزود: اگر همین موقعیت‌های ساده ما به گل تبدیل شود استرس ما از بین می‌رود و شرایط تغییر می‌کند اگر یک پیروزی به دست بیاوریم در رده‌های بالای جدول قرار می‌گیریم. آقای قلعه نویی هم گفتند که فوتبال مدرنی بازی می‌کنیم.

میری درخصوص بازی فردا برابر استقلال تهران در جام حذفی گفت: اگر اتفاقات غیرفوتبالی مثل همین بازی با سپاهان رخ ندهد، استقلال یکی از سخت ترین روزها را در زمین ما تجربه می‌کند. نمی‌گذاریم در مسجد سلیمان جشن صعود برگزار کنند. اگر سپاهان گل اول که خطا بود را نمی‌زد تا صبح نمی‌توانست گلزنی کند. من در همه بازی‌ها دوست دارم گلزنی کنم و موفقیت تیم در درجه اول اهمیت دارد ولی صد در صد در دو بازی که برابر استقلال داریم آنها روز خوبی مقابل ما نخواهند داشت و با حضور تماشاگران پرشور ما روز سختی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز