خبرگزاری کار ایران

گلایه دوباره سرمربی پرتغالی تیم ملی از شرایط؛

امکانات پایین محل اردوی تیم ملی در امارات

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۱۵

سرمربی تیم ملی کشورمان از امکانات محل اردوی تیم ملی در امارات ناراضی است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باید راهی امارات شده و اردویی در این کشور پیش از شروع بازی‌ها برگزار کند. این در حالیست که کارلوس کی‌روش در بازدید از محل اردوی تیم ملی از شرایط و امکانات به هیچ وجه راضی نیست.

وی در این خصوص گفت: در ابتدا باید بگویم که در یک زمان مناسب تصمیم گرفتم در امارات حضور داشته و بر بازدیدهایی که می‌بایست در این کشور انجام شود نظارت داشته باشم. همچنین در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی جام ملتها تعدادی از جلسات را با AFC و کمیته برگزاری مسابقات برگزار کردم که این کار هم انجام شد. ضمن اینکه بازدیدهایی هم انجام داده و البته نتایج این بازدیدها و مسایلی که در اینجا دیدم من را به هیچ وجه شگفت زده نکرد. در خلال برگزاری این مسابقات در کشور امارات با مسایلی جدی، دغدغه‌هایی پیچیده و مشکلاتی رو برو هستیم که نه تنها در دوره آماده‌سازی بلکه در طول مسابقات جام ملتها با آن دست به گریبان خواهیم بود. 

وی افزود: اگر بخواهیم مطمئن شویم که شرایط برای تیم ما ایده ال است، باید کارهای زیادی انجام شود. بگذارید اینگونه بگویم که چالشی که ما در کشور امارات پیش رو داریم حتی بزرگتر از چالشهایی است که ما در جام جهانی روسیه با آن روبرو بودیم. چراکه در روسیه سروکارما با افراد بسیار حرفه‌ای بود. افرادی که در مسایل آماده‌سازی و برگزاری این مسابقات با فیفا همکاری کرده بودند و تمامی خواسته‌های تیم‌های ملی مختلف در آنجا پیش بینی شده بود. ولی در اینجا این مسئله صدق نمی‌کند و مشکلات زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز