خبرگزاری کار ایران

سیامک نعمتی و چالش پست جدید در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۸۵

مهاجم سرخپوشان باید برابر السد ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که از ابتدای فصل و با وجود محرومیت از نقل و انتقالات چند مهره کلیدی خودش را از دست داده بود، دچار کمبود بازیکن شده و خودش را برای یک نیم فصل دشوار آماده کرده ولی در ادامه مصدومیت‌ها این اوضاع را وخیم‌تر کرد تا در نهایت در بدترین شرایط ممکن برابر السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

بزرگترین چالش سرخپوشان در این بازی مربوط به پست دفاع راست است. پستی که فصل گذشته سرخپوشان در آن با ترافیک بازیکن روبرو بوده و با حضور رامین رضاییان، صادق محرمی و حسین ماهینی فرصت بازی به تمام این نفرات نمی‌رسیده است.

در ادامه رامین رضاییان به دلیل اختلاف با برانکو کنار گذاشته شد و در پایان فصل هم صادق محرمی لژیونر شد تا فقط حسین ماهینی برای کی‌روش در این پست ماند که او هم از ابتدای فصل تا به اینجا در چند نوبت مصدوم شده که برانکو به ناچار شجاع خلیل‌زاده را به جای او به کار گرفته است.

مصدومیت شدید ماهینی در دربی و مشخص شدن غیب او تا پایان فصل معضل جدی برای برانکو است و حالا در دیدار مهم و حیاتی در شرایطی این بازیکن را در اختیار ندارد که شجاع خلیل‌زاده هم غایب است و دست برانکو خالی‌تر از همیشه شده است.

طبق شنیده‌ها، تصمیم برانکو برای سمت راست خط دفاعی تیمش مقابل السد استفاده از سیامک نعمتی است. بازیکنی که دچار کسالت شده و حضورش در این دیدار مبهم است ولی با توجه به نیاز سرخپوشان به نظر می‌رسد او را برای بازی آماده کنند.

نعمتی که در پرسپولیس از هافبک هجومی به خط حمله منتقل شد حالا مجبور است حضور در یک پست دیگر را هم به خاطر شرایط سرخپوشان تجربه کند. اگرچه وی در پیکان هم سابقه بازی به عنوان دفاع راست را داشته است ولی بازهم چیزی از ارزش کار او و ماموریت دشواری که در این دیدار دارد کم نمی‌کند.

نعمتی در شرایطی به عنوان مدافع راست به میدان خواهد رفت که باید مامور مهار مستقیم اکرم عفیف، ستاره قطری السد است که پیش از این در بازی با استقلال توانسته بود روز بدی برای خسرو حیدری و وریا غفوری رقم بزند و مهار او هم کار دشواری است و هم به شدت تعیین کننده.

باید دید نعمتی در چالش دشواری که در آن گیر کرده تا چه حد سربلند خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز