خبرگزاری کار ایران

پاسخ به ماجرای دوربین شناسایی دختران پسرنما در استادیوم آزادی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۸۳

مدیر مجموعه آزادی به ماجرای مربوط به نصب دوربین‌های متعدد برای شناسایی تماشاگران در استادیوم آزادی ورود کرد و به آن پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، در حالی که رسانه‌ها بعد از بازی دربی اعلام کرده بودند در استادیوم آزادی ۵۰۰ دوربین برای شناسایی دختران پسرنما نصب شده است، فرهاد نیکوخصال مدیر ورزشگاه آزادی این موضوع را تکذیب کرد: «هیچ دوربین جدیدی در ورزشگاه آزادی برای شناسایی دختران پسرنما نصب نشده است.

 شاید حراست ورزشگاه آزادی از سال‌های قبل برای کنترل میدانی در ورزشگاه آزادی دوربین نصب کرده اما به تازگی هیچ دوربینی در داخل ورزشگاه برای شناسایی دختران پسرنما جهت ورود به ورزشگاه نصب نشده است و اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است. طبق روال گذشته برای بازرسی تماشاگران جهت ورود به ورزشگاه آزادی بازرسی به صورت فیزیکی و بدنی انجام شده و اگر مورد خاصی در این زمینه گزارش شده باشد، یگان ویژه این افراد را برای کنترل بیشتر تحویل خانم‌هایی که در اطراف ورزشگاه آزادی هستند، می‌دهند. البته در بازی دربی هیچ گزارشی برای ورود خانم‌ها با گریم پسرانه داده نشده است.»

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: «بازی دربی در شرایطی بسیار خوب و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای برگزار شد و ما خوشبختانه با همکاری که تماشاگران با کادر اجرایی داشتند، شاهد دربی ماندگار و خوبی بودیم. البته تصور می‌کنم چون از قبل بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته شده بود، در این بازی تماشاگران دو ساعت قبل از شروع بازی وارد استادیوم شدند و مشکل خاصی وجود نداشت و همین امر سبب شد شاهد برگزاری بازی آرام و بدون تنشی باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز