خبرگزاری کار ایران

سرمربی شاهین بوشهر؛

فکری: از بازیکنانم راضی هستم/ یک بازیکن دیگر حریف نیز باید اخراج می‌شد!

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۶۱

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر انتقادات از این تیم را نپذیرفت.

به گزارش ایلنا، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پایان بازی با شهرداری ماهشهر گفت: باتوجه به شرایطی که تیم ماهشهر در جدول داشت پیش بینی میکردیم که امتیاز گرفتن کمی سخت باشد مخصوصا گرفتن سه امتیاز ولی خب به هر حال با توجه به اینکه ما در این بازی شروع خیلی خوبی داشتیم وبچه ها کارهای تاکتیکی رو خیلی خوب انجام دادند، کمی در زدن ضربه و به اصطلاح موقعیت به وجود آوردن تو باکس محوطه جریمه مشکل داشتیم.

وی افزود: به هرحال از ده نفره شدن حریف ما هم نیمه اول و هم نیمه دوم نتوانستیم خوب استفاده کنیم. به هر حال یه چیز طبیعی بود که حریف با توجه به ده نفره شدنش وقت بازی را بخواباند و وقت کشی بکند ولی خب متاسفانه تو ایران توجه‌ای به این مسئله اصلا نمیشه از سوی داورها ولی در مجموع به هر حال ما می‌بایست از این فرصت استفاده میکردیم. فشار آوردیم روی دروازه‌‌ی حریف ولی خب نتوانستیم به گل برسیم و بازی را که میشد سه امتیازش را بگیریم، به هرحال به یک امتیاز بسنده کردیم. جا داره که خسته نباشید به بچه هامون بگم و تبریک بگم به تیم حریف بابت یک امتیازی که گرفتند.

وی درخصوص داوری این دیدار گفت: داوری زیاد در موردش صحبت نکنم بهتره در مجموع خوب بود ولی باز به هرحال اشتباهاتی بوده که میتوانسته حتی حریف بازیکن اخراجی دیگه‌ای‌ام داشته باشه یا اخطارهای بیشتری بگیره و یا اینکه وقت کشی هایی که میکردن را داور میتوانست جلویش را بگیرد ولی خب به هر حال باتوجه به اینکه حریف میزبان بود، شاید کمی با آنها مهربون بود.

فکری در پاسخ به سئوال نتیجه نگرفتن‌های مطلوب این تیم گفت: ما امروز اتفاقا بازی با کیفیتی انجام دادیم. کارهای ترکیبی که بچه ها انجام میدادند خیلی خوب بود. بازی خیلی خوب و روانی رو ما ارائه دادیم ولی در ضربه های آخر کمی آن دقت لازم را نداشتیم ولی در مجموع نتایجی که تیم ما گرفته در حال حاظر من فکر میکنم با صدر جدول دو امتیاز اختلاف داریم و یا اینکه امروز اگر می‌بردیم می‌آمدیم صدر پس اتفاق خاصی نیوفتاده به هر حال من از تیمم راضی ام و امیدوار هستم در هفته های آینده به صدر جدول هم برسیم.

فکری: از بازیکنانم راضی هستم/ یک بازیکن دیگر حریف نیز باید اخراج می‌شد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز