خبرگزاری کار ایران

فوتبال اروپا تحت تاثیر دربی‌ها / از مادرید تا دلاکاپیتاله

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۸۴

در مسابقات این هفته‌ی فوتبال اروپا دربی ها سهم بسزایی داشتند.

به گزارش ایلنا، دربی های زیادی در این هفته در سرتا سر دنیا برگزار شد و رقبای سنتی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا این هفته را در فوتبال دنیا هفته‌ی دربی ها بنامیم.

در مهمترین و حساسترین دربی برگزارشده شاگردان لوپتگی در رئال رودروی اتلتیکومادرید قرار گرفتند که با توجه به باخت پرگل به سویا در وسط هفته تلاش می‌کردند با برد در این مسابقه‌ی حساس آن بازی را به نحوی جبران کند. همگان در انتظار یک بازی پرگل و جذاب بودند و از شاگردان لوپتگی و سیمئونه انتظار داشتند تا یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند اما این طور نشد و این مسابقه در نهایت با نتیجه‌ی بدون گل مساوی به پایان رسید.

تیبو کورتوآ دروازه‌بان رئال مادرید در این مسابقه در مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود و تقابلش با هم‌تیمی‌های سابقش جذابیت‌های زیادی به وجود اورده بود. او در این مسابقه در چند صحنه واکنش های خوبی را نشان داد و مانع از فروپاشی دروازه‌ی رئال در سانتیاگو برنابئو شد.

در دربی دلاکاپیتاله دو تیم رم و لاتزیو در ورزشگاه المپیکو شهررم به مصاف هم رفتند و توانستند با ارائه‌ی یک بازی تهاجمی هواداران و تماشاگران خود را از دیدن یک فوتبال ناب سیراب کنند. این مسابقه با نتیجه‌ی 3 بر 1 به سود رم به پایان رسید تا این تیم بتواند پس از شروع بد در سری آ شرایط خود را در جدول سر و سامان بخشد و دی فرانچسکو که شایعه برکناریش به گوش می‌رسید نفسی به راحتی بکشد.

رم در این مسابقه با مالکیت توپ و ارائه‌ی فوتبال مالکانه بر حریف خود مسلط شد و توانست توسط پلگرینی، ژکو و فازیو به گل برسد و تک گل چیرو ایموبیله را برای لاتزیو بی اثر کند.

دیگر دربی این هفته را دوتیم دیناموزاگرب و هایدوک اشبیلتز  در کرواسی انجام دادند که این مسابقه هم به مانند دربی مادرید سرد و کسل کننده دنبال شد و بعد از هفت سال نتیجه‌ی بدون گل مساوی در این مسابقه ثبت شد. این دو تیم از ده ها سال قبل و وقتی که یوگوسلاوی از هم نپاشیده بود باهم جنگ داشتند و دو تا از 4 تیم بزرگ یوگوسلاوی در کنار ستاره سرخ و پارتیزان بلگراد بودند و حالا هم این دشمنی ادامه دارد. انتظار می‌رفت با توجه به حساسیت این بازی انتظار می‌رفت مسابقه‌ی جذابی را شاهد باشیم اما اینگونه نشد و مسابقه‌ی کم رمق و سردی را مشاهده کردیم.

صادق محرمی لژیونری ایرانی دیناموزاگرب هم در این مسابقه در لیست هجده نفره این تیم قرار نداشت و بازی را از روی سکوها دنبال کرد تا نتواند افتخار و لذت حضور در این مسابقه را بچشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز