خبرگزاری کار ایران

سفر پرسپولیس به قطر / پرامید و شاداب برای شکستن شاخ غول

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۳۸

کاروان پرسپولیس امروز برای دیدار با السد به قطر سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس با پرواز ساعت 11:45 امروز تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد تا آرزوی های خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد جستجو کند.

برخلاف جو حاضر در فضای فوتبال ایران که شانس بسیار اندکی برای پرسپولیس در این مسابقه قائل هستند، سرمربی این تیم و بازیکنان با امیدواری زیادی در مورد این بازی صحبت می‌کنند و نشانی از ترس، استرس و ناامیدی در چهره و رفتار آنها مشاهده نمی‌شود.

در تمرین دیروز این تیم برانکو خطاب به خبرنگاران گفت: "خوشحال هستیم که می‌توانیم یک بار دیگر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. لیاقت این کار را هم داریم. ما سر حال و روی فرم هستیم و در بازی سپیدرود و استقلال هم این را نشان دادیم." این اظهارنظر پروفسور سرخها در شرایطی است که بیشتر جامعه فوتبال بر این باورند که پرسپولیس در این مسابقه با توجه به کمبود بازیکنان و نبود برانکو در کنار زمین کار سخت و غیر ممکنی برای کسب نتیجه مطلوب در مقابل السد دارد.

روحیه بالای سرخپوشان می‌تواند روی هواداران و پیشکسوتان این تیم نیز تاثیر گذاشته و آنها با امید و پای گیرنده‌های خود نشسته و هنرنمایی لشکر دست و پا شکسته اما پرقدرت پرسپولیس را تماشا کنند.

این تیم در این سفر محمدانصاری را به علت محرومیت و حسین ماهینی را به علت مصدومیت در کنار خود نمی‌بیند اما کمال کامیابی‌نیا که از حضور در این مسابقه محروم است کاروان این تیم را در این سفر همراهی می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از رسیدن به دوحه در هتل تورچ مستقر می‌شوند و امروز بعدازظهر تمرینات خود را در کمپ اسپایر دنبال خواهند کرد.

فردا و در آخرین تمرین قبل از مسابقه ورزشگاه جاسم بن حمد محل برگزاری این مسابقه میزبان سرخپوشان است تا این تیم با تمرین در این ورزشگاه با شرایط آن آشنا شده و با آگاهی و شناخت بیشتری به مصاف ستاره‌های گرانقیمت السد بروند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز