خبرگزاری کار ایران

تکرار اتفاقات پرسپولیس در ذوب آهن

جلسه ویژه ذوبی‌ها برای تعیین تکلیف محسن مسلمان/ نمازی اعلام بی‌نیازی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۹۸

مشکلاتی که هافبک ذوب آهن ایجاد کرده او را در شرایط خاصی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن مسلمان، هافبک ذوب آهن این روزها بار دیگر در رسانه‌ها نامش مطرح شده است ولی نه به خاطر عملکرد فنی خوبش در زمین، بلکه به خاطر حواشی ایجاد شده که ممکن است بار دیگر از تیم خود کنار گذاشته شود.

ماجرا از این قرار است که مسلمان در اعتراض به نیمکت نشینی خود در دیدار با صنعت نفت، در تمرینات تیمش حرکات عجیب و حاشیه‌سازی انجام می‌دهد. راه رفتن هنگامی که تیم مشغول دویدن است، زدن زیر توپ بدون هدف و ترک محل تمرین بدون اجازه کادرفنی و پیش از تمام شدن جلسه تمرینی از جمله مواردی بود که باعث شد نمازی مسلمان را در اختیار باشگاه قرار دهد.

مدیران ذوب آهن که پیش از این به مسلمان مستقیم و غیرمستقیم اخطار داده بودند که در رفتار و نگرش خود تجدید نظر کند ولی ادامه رفتارهای عجیب این بازیکن باعث شد او در شرایط نامناسبی قرار بگیرد و حالا باشگاه قرار است در موردش تشکیل جلسه داده و تصمیم‌گیری کند.

مسلمان باید در جلسه‌ای که به همین منظور قرار است روز سه‌شنبه انجام شود شرکت کند و از عملکرد فنی خود دفاع کرده و در مورد رفتارهایش توضیحاتی ارائه دهد تا در موردش تصمیم‌گیری شود.

احتمال کنار گذاشته شدن مسلمان پس از این جلسه وجود دارد و از طرفی ممکن است باشگاه او را با یک جریمه مالی قابل توجه تنبیه کرده و به تمرینات باز گردد.

باید تا سه‌شنبه صبر کرد تا تکلیف مسلمان با ذوب آهن روشن شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز