خبرگزاری کار ایران

آقای گیتاریست رهبر ببرهای زرد عربستانی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۵۲

این تغییر قابل پیش‌بینی بود. اسلاون بیلیچ سرمربی نامدار کروات به‌ عنوان سرمربی جدید باشگاه الاتحاد عربستان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، الاتحاد فصل حاضر را با رامون دیاز آرژانتینی شروع کرد اما باخت در سوپرجام و شروع لیگ با ۲ شکست، باعث اخراج زود هنگام دیاز از این تیم شد. زردها سه شکست در چهار بازی ابتدایی خود کسب کردند تا جاده برای اخراج دیاز و حضور بیلیچ هموار شود.

پس از دیاز، الاتحاد کار را با مربی موقت ادامه داد و تنها یک امتیاز از دو بازی لیگ گرفت. حالا پس از انجام چهارمین بازی در لیگ، مسوولان این باشگاه اعلام کردند که اسلاون بیلیچ به ‌عنوان سرمربی جدید زردپوشان انتخاب شده است.

بیلیچ که قرارداد خود با الاتحاد را در نیویورک آمریکا امضا کرد، سابقه ۶ سال کار در تیم ملی کرواسی و هدایت باشگاه‌هایی از جمله وستهم انگلیس، لکوموتیو مسکو و بشیکتاش ترکیه را دارد. سرمربی کروات در ماه نوامبر سال گذشته، پس از نتایج ضعیفی که با وستهم کسب کرده بود، از این تیم اخراج شد و از آن پس هدایت تیمی را برعهده نداشت و تنها در برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان کارشناس شرکت می‌کرد و حالا پس از مدتی طولانی دوباره به دنیای مربیگری باز می‌گردد. بیلیچ که دستی در دنیای موسیقی دارد و یک گیتاریست حرفه‌ایست، با قراردادی سه ساله به قهرمان دو دوره آسیا پیوسته است.

در بیانیه باشگاه الاتحاد در این رابطه آمده: هیات مدیره الاتحاد، قراردادی با اسلاون بیلیچ سرمربی کروات بسته است. ترکی الشیخ، رییس هیات مدیره، قرارداد را با بیلیچ به امضا رسانده است. هیات مدیره امیدوار است که بیلیچ بتواند عملکرد خوبی در این مدت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز