خبرگزاری کار ایران

نشست هماهنگی میزبانی از نیمه نهایی و فینال احتمالی آسیا در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۳۸

​نشست ویژه اجرایی پیرامون میزبانی از مسابقه نیمه نهایی و فینال احتمالی لیگ قهرمانان باشگاه آسیا باحضور مسئولین فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه پرسپولیس در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگارورزشی ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، باتوجه به استانداردهای ویژه برگزاری مسابقه نیمه نهایی و همچنین فینال رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به دعوت دبیرکل فدراسیون فوتبال نشست ویژه ای باحضور مسئولان فدراسیون و باشگاه میزبان، همچنین نماینده ورزشگاه آزادی درمحل فدراسیون فوتبال برگزارگردید.

در این نشست باتوجه به آخرین نکات اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آهنگی های لازم درخصوص برگزاری مسابقات نیمه نهایی تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر، همچنین میزبانی احتمالی از بازی برگشت مرحله فینال رقابت ها درتهران صورت پذیرفت.

براین اساس درصورت صعود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به بازی فینال، تهران میزبان 150میهمان ویژه ازفیفا‌، یوفا و اف ای سی خواهد بود که لازم است تمهیدات مورد نیاز به منظور میزبانی از میهمانان ومقامات عالی رتبه فوتبال جهان، آسیا و اروپا اندیشیده شود.

همچنین شهرمیزبان مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز 19آبان ماه برگزار خواهد شد یک روز پیش از برگزاری بازی فینال میزبان نشست کمیته مسابقات AFC خواهد بود که در صورت صعود پرسپولیس به فینال، این نشست هم درتهران برگزارمی شود.

هماهنگی و انجام تدابیر لازم بمنظور برگزاری مراسم اختتامیه بازیها، اهدای جوایز و دیگر آیتم های اعلام شده ازسوی کنفدراسیون فوتبال دیگر موضوعات مطرح شده دراین نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز