خبرگزاری کار ایران

یک اتفاق تاریخی؛ ستاره ایران در راه لیگ ایتالیا/ کریمی: هنوز قطعی نیست!

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۸۴۵

پستی که نیلوفر اردلان خانم گل سابق فوتسال بانوان برای فرشته کریمی گذاشت خبر از یک اتفاق ویژه برای ورزش خانم‌ها می‌داد.

به گزارش ایلنا، اینکه فرشته کریمی در آستانه یک انتقال بزرگ است و این می‌تواند مهم‌ترین خبر این روزهای ورزش خانم‌ها باشد.

فرشته کریمی ستاره تیم فوتسال بانوان 10 روزی است در تمرینات المپیوس رم شرکت می‌کند و در تست‌های پزشکی نیز حضور داشته است. کریمی همچنین با این تیم در یک دیدار دوستانه نیز شرکت داشته و قرار است تکلیف این بازیکن برای قرارداد نهایی در هفته آینده مشخص شود.

کریمی می‌گوید: «حدود 10 روزی است که در این باشگاه تمرین می‌کنم. توافق اولیه صورت گرفته و من در تمرینات و آزمایش پزشکی هم شرکت کردم. فقط کارهای ویزا مانده و اینکه باشگاه در حال نامه‌نگاری با فدراسیون فوتبال است.»

شماره 7 تکنیکی تیم فوتسال خانم‌ها ادامه می‌دهد: «من امسال در لیگ ایران بازی نکردم چون 3-4 ماهی می‌شد که از این باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داشتم. قرار بود زودتر بیایم که مساله ویزا وجود داشت. البته خدا را شکر می‌کنم این مشکل حل شد و من در تمرینات المپیوس شرکت کردم.»

کریمی درباره توافق نهایی با باشگاه جدیدش می‌گوید: «من با المپیوس در یک دیدار دوستانه شرکت کردم که مربی تیم هم از عملکرد من راضی بود. تا هفته دیگر مشخص می‌شود می‌توانم قرارداد نهایی را امضا کنم یا خیر. هنوز چیزی 100 درصد نیست اما باشگاه تلاش می‌کند که من بمانم. علاوه بر من این تیم بازیکنان خارجی از برزیل و آرژانتین هم دارد.»

به نوشته اردلان، فرشته کریمی در نخستین بازی برای تیم ایتالیایی هم گل زده هم پاس گل داده است تا درخشش را از روز نخست آغاز کرده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز