خبرگزاری کار ایران

شیخ ویسی: از امتیاز دادن بالایی‌ها استفاده کردیم/ آمار کلین‌شیت‌های خوبی دارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۸۹

گلر پیکان در مورد پیروزی برابر سپیدرود صحبت کرد.

وحید شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل سپیدرود اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و از چیزی که فکر می‌کردیم سنگین‌تر بود. واقعاً فکر نمی‌کردیم سپیدرود انقدر تیم خوبی باشد و خیلی ما را اذیت کرد و تلاش زیادی داشتند تا بازی را ببرند ولی عملکرد خوب خط دفاع ما مانع از گلزنی آنها شد و خدا را شکر در دقایق آخر به گل رسیدیم و پیروز شدیم.

وی در مورد کلین شیتش در این بازی گفت: اتفاق خوبی بود و از این بابت خیلی خوشحالم. در مجموع بازی‌های لیگ و جام حذفی در 9 دیدار 7 کلین شیت ثبت کردم که فکر می‌کنم آمار خیلی خوبی باشد. البته این آمار با تلاش بچه‌های خط دفاعی به ثبت رسیده است و از آنها تشکر می‌کنم.

گلر پیکان در مورد عملکردش در طول فصل هم عنوان کرد: در حال حاضر 4 گل خورده‌ایم که بعد از پرسپولیس بهترین آمار ممکن را ثبت کردیم و امیدوارم این روند تا پایان فصل باقی بماند و یکی از تیم‌های برتر از نظر آمار گل خورده باشیم. البته مهم‌تر از هر چیز نتیجه گرفتن تیم است.

شیخ‌ویسی در مورد امتیاز دادن تیم‌های بالای جدول و نزدیک شدن پیکان به صدر عنوان کرد: خدا را شکر نتایج به نفع ما رقم خورد و هم پرسپولیس و هم پدیده امتیاز از دست دادند تا به 2 امتیازی صدر جدول برسیم. بازی بعدی ما هم با پرسپولیس است و اگر این بازی را هم بتوانیم ببریم یکی دیگر از رقبا را پیش رو برداشته‌ایم.

وی در مورد دربی پایتخت هم گفت: نظر خاصی در مورد دربی ندارم و تمرکزم روی تیم خودم است ولی همانطور که گفتم خوب شد نتیجه‌ای رقم خورد که ما را به صدر جدول نزدیک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز