خبرگزاری کار ایران

درخواست عجیب هواداران تراکتورسازی پس از پیروزی پرگل؛

اجازه دهید تقوی روی نیمکت بماند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۲۰

پیروزی پرگل تراکتورسازی محمد تقوی را به قهرمان هواداران این تیم تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز که در هفته‌های پیشین رقابت های لیگ هجدهم نتایج قابل قبولی نگرفته بود، خیلی زود با توشاک، سرمی شناخته شده خود قطع همکاری کرد و هدایت سرخپوشان تبریزی تا انتخاب سرمربی جدید به محمد تقوی سپرده شد.

تقوی در گام اول توانست نواز پیروزی های پدیده را قطع کند و در مشهد به تساوی با ارزش برابر این تیم برسد و در گام دوم روز گذشته پیروزی پرگل ۶-۰ برابر استقلال خوزستان را به ثبت رساند تا یکشبه تبدیل به مرد محبوب سکوهای تبریز شود.

نکته جالب توجه واکنش هواداران تراکتورسازی به عملکرد تقوی پس از دیدار با استقلال خوزستان است که خواهان ابقای سرمربی موقت خود روی نیمکت به طور دائمی هستند و از زنوزی می‌خواهند به جای هزینه برای اسامی مطرح خارجی اجازه دهد تقوی به کارش ادامه دهد.

این درحالیست که هواداران سرخ‌های تبریزی تا پیش از بازی هفته هشتم به شدت پیگیر وضعیت معرفی سرمربی جدید بوده و نگران دیر انتخاب شدن جانشین توشاک بودند.

باید دید خواسته هواداران تراکتورسازی اجابت خواهد شد یا روند مذاکره زنوزی با چهره‌های مطرح ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز