خبرگزاری کار ایران

امری: بازی سخت و نزدیکی مقابل واتفورد داریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۳۷۳

سرمربی توپچی ها انتظار دارد دیدار تیمش مقابل واتفورد سخت و نزدیک باشد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و واتفورد از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (شنبه) در ورزشگاه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

اونای امری، سرمربی توپچی ها دقایقی قبل در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص مسائل ذیل صحبت کرد.

در خصوص حفظ تمرکز پس از کسب شش پیروزی متوالی:

"ما ایده های مان را حفظ خواهیم کرد و به تلاش کردن ادامه خواهیم داد. تمرکزمان در حال حاضر تنها به دیدار فردا برابر واتفورد معطوف شده است. هر بازی ای که پیش رو داریم سخت است. دیدار روز چهارشنبه سخت بود و بازی مقابل واتفورد نیز همین گونه است. می خواهیم با حفظ شرایط قبلی، از لحاظ فردی و گروهی بهترین عملکرد را ارائه دهیم."

عملکرد آرسنال در ماه سپتامبر:

"از بازیکنان مختلفی استفاده کردیم اما انتخاب آن ها را به تورنمنت های خاصی محدود نکردیم؛ در هر هفته سه بازی داشتیم و بنابراین باید برای ارائه بهترین کیفیت بازی فردی و گروهی، از بازیکنان متفاوت استفاده می کردیم. ایده ام این است که باید انتظارات را از خودمان بالا ببریم تا از لحاظ فردی خودمان را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. اگر بازیکنان انتخاب شده در بازی ها خوب بازی کنند، به آن ها باز هم شانس بازی خواهیم داد. در هر بازی باید به کسب پیروزی فکر کنیم."

چقدر از حضور در آرسنال لذت می برید؟

"از کارم لذت می برم زیرا به آن علاقه دارم. وقتی ایده ها و درخواستم را به بازیکنان انتقال می دهم، آن ها طبق آن عمل می کنند و همچنین کسب نتایج خوب در بازی ها به مانند بازی های اخیر، باعث شده خوشحال باشم.

تاکنون تجربه بسیار خوبی داشته ام اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده و امیدوارم با دانش و تجربه ام، روزها و سال های آتی را به پیشرفت آرسنال اختصاص دهم. باشگاه عملکرد مثبتی داشته است. تعهد من به کارم و انتظاراتم از بازیکنان بسیار زیاد است."

چه چیز را در انگلیس دوست ندارید؟

"شاید اگر کمی کمتر باران می بارید بهتر بود!"

در خصوص تقابل با واتفوردِ خاوی گارسیا:

"در فصل ۹۶-۱۹۹۵ با او در رئال سوسیداد هم بازی بودم. او به سرمربی ای تبدیل شده است که کاملا اهل رقابت است. وی با ذهنیتی که دارد، در حال رشد و پیشرفت است. واتفورد فصل را بسیار خوب شروع کرده و بازی های خوبی نیز به نمایش گذاشته است. فردا چالش سختی پیش رو داریم تا بتوانیم از واتفورد در جدول سبقت بگیریم."

آیا رمزی بازیکن مهمی برای آرسنال است؟

"برای من همه بازیکنان آرسنال مهم هستند. هر بازیکن با توجه به نقشی که در تیم ایفا می کند، وظیفه مهمی بر عهده دارد."

به بست رسیدن مذاکرات با آرون رمزی بر سر تمدید قرارداد؟

"سه جنبه وجود دارد که باید آن ها را مد نظر بگیریم: بازیکن و مدیر برنامه اش، باشگاه و همچنین بازیکنان حال حاضر تیم. تمرکز من همواره روی تیم و بازی بعدی مان است."

شرایط مسوت اوزیل در تیم ملی آلمان؟

"من به تصمیم اوزیل برای بازی کردن یا نکردن در تیم ملی احترام خواهم گذاشت و تنها چیزی که به آن نیاز دارم، تمرکز او برای بازی های مان است."

آیا آرسنال می تواند با برتری فیزیکی واتفورد کنار بیاید؟

"فردا بازی ای مهم و نزدیک پیش رو داریم. آن ها سعی خواهند کرد از لحاظ تاکتیکی و فردی بر ما غلبه کنند اما ما نیز می دانیم که باید خوب بازی کنیم و در نبردهای فردی، برنده باشیم."

اعتماد به نفس موجود در میان بازیکنان چگونه است؟

"هر بازی فرصتی را برای مان فراهم می کند که به اعتماد به نفس مان بیافزاییم. اخیرا پیروز شده ایم و اعتماد به نفس همگی بازیکنان در بهترین سطح قرار دارد اما شرایط هر بازی متفاوت است و باید در بهترین لحظات، بهترین عملکرد را ارائه دهیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز