خبرگزاری کار ایران

سیدجلال؛ همچنان سرحال و آماده (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۳۱۳

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در دربی شب گذشته نیز عملکرد خوبی داشت و بار دیگر مورد تحسین قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که در این فصل بسیار اماده نشان داده و در صدد این است تا نشان دهد که جای او در  جام‌جهانی خالی بوده دیشب هم نمایش بی نظیری داشت و با دفع توپهای تیم رقیب و رهبری خط دفاعی پرسپولیس توانست بار دیگر مهره‌ی قابل اتکای برانکو لقب بگیرد.

اگر چه دربی شب گذشته با نتیجه‌ی مساوی بدون گل خاتمه پذیرفت اما لحظاتی در این بازی رخ داد که اگر هوشیاری حسینی نبود چه بسا دروازه پرسپولیس گشوده می‌شد و آنها باید دفاع فشرده استقلال را باز کرده و نتیجه را جبران می‌کردند.

اوج هنرنمایی مدافع باتجربه پرسپولیس در اواسط نیمه دوم شکل گرفت جایی که فرشید اسماعیلی پشت محمد انصاری صاحب توپ شد و به سمت دروازه حرکت می‌کرد تا اینکه حسینی به او رسیده و با یک تکل بلند توانست روی توپ او اثر گذاشته و نگذارد اسماعیلی دومین گل خود در دربی را وارد دروازه‌ی علیرضابیرانوند کند.

هر آنچه که هست باید پذیرفت که حسینی یکی از سه بازیکن برتر  حال حاضر فوتبال ایران است و و این ثبات در خوب بودن بسیار مورد ستایش و تقدیر است و برانکو ایوانکوویچ خوشبخت است که او را دارد که یار و همراه روزهای سختی و بسته بودن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی باشد و حضورش جایگزین تمام نبودنهای از روی بی وفایی بازیکنان جداشده‌ی پرسپولیس باشد.

سرمربی کروات یکبار در لیگ پانزدهم وقتی سیدجلال حسینی می‌خواست به پرسپولیس بازگردد با بازگشت او مخالفت کرد و چوب این مخالفن خود را نیز خورد زیرا تیم پرسپولیس که در آن فصل فوتبال زیبا و تماشگرپسندی را بعد از سالها ارئه می‌کرد به رغم زدن 50 گل در این فصل با دریافت گلهای زیاد، از نظر تفاضل گل قافیه‌ی قهرمانی را به ویسی و استقلال خوزستان باخته و دوم شود ولی با بازگشت صخره‌ی نفوذناپذیر پرسپولیس به قلب خط دفاعی این تیم پرسپولیس از نظر آمار گل خورده در شرایط مطلوبی به سر برده و توانسته عناوین متعددی را کسب کند.

سیدجلال؛ همچنان سرحال و آماده (عکس)

سیدجلال؛ همچنان سرحال و آماده (عکس)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز