خبرگزاری کار ایران

پیش بازی اکسین البرز - آلومینیوم اراک؛

بازگشت ربیعی به خانه/ کمالوند رحم می‌‌کند؟!

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۵۲

اکسین البرز در سومین دیدار خانگی این فصل خود میزبان آلومینیوم اراک است.

به گزارش ایلنا، دو تیم اکسین البرز و آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته ششم این مسابقات، به مصاف هم خواهند رفت که به دلیل مدعی بودن هر دو تیم، این دیدار حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ یک لقب گرفته است.

اکسین البرز هفته گذشته و در دیداری که خارج از خانه برگزار کرد، مقابل تیم نود ارومیه ره به جایی نبرد و در دیداری کاملا حاشیه‌ای، مقابل این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد اما در مقابل، تیم آلومینیوم اراک موفق شد در خانه‌اش تیم صدرنشین گل گهر سیرجان را 2-1 شکست دهد و خود را به صدر جدول برساند.

دیدار اکسین و آلومینیوم اراک به نحوی بازگشت محمد ربیعی سرمربی آلومینیوم به خانه و شهرش نیز می‌باشد. مربی کرجی اراکی‌ها خیلی زود برای خود نامی در فوتبال ایران دست و پا کرده است و تقابل اندیشه‌های وی و کمالوند قطعا جذاب خواهد بود.

از نکات جالب توجه این دو تیم می‌توان به عدم امتیازدهی اکسین به حریفان در کرج اشاره کرد. اکسین در دو بازی قبلی خود در کرج مقابل حریفانش به برتری دست یافته است و هیچ گلی نیز از حریفانش دریافت نکرده است. آلومینیوم نیز در بازی‌های خارج از خانه خوب کار کرده است. آنها در دو بازی خارج از خانه خود یک پیروزی و یک تساوی به دست آوردند و علاوه بر عدم باخت مقابل حریفان، گلی را نیز در خارج از خانه دریافت نکرده‌اند که این آمار و ارقام‌ها، نشان از بازی سخت و فشرده دو تیم حکایت دارد.

قضاوت این بازی برعهده داورانی همچون علی اصغر مومنی، اسماعیل احمدی، دانیال باشنده و مهرداد خسروی می‌باشد و ناظر بازی نیز علی اکبر جهانی می‌باشد.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 16 فردا (شنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج پیگیری خواهد شد.

بازگشت ربیعی به خانه/ کمالوند رحم می‌‌کند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز