خبرگزاری کار ایران

بازیکنان هم بخش بزرگی از ناکامی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۲۱

همانگونه که از نام رقابت‌های قهرمانی جهان بر‌می‌آید سطح این مسابقات بسیار بالا است. تیم‌ ‌ملی ایران نیز پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی گام به این رقابت‌ها گذاشت.

به گزارش ایلنا، هر چند در میان کارشناسان درباره حضور یا عدم حضور در بازی‌های آسیایی آن هم ۱۰ روز مانده به رقابت‌های قهرمانی جهان اختلاف وجود دارد. عده‌ای از کارشناسان معتقد هستند تیم‌ ‌ملی نباید در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کرد و مستقیما به قهرمانی جهان می‌رفت و عده‌ای دیگر با این نظر مخالف هستند.تیم‌ ‌ملی ایران مسابقات را بد شروع نکرد و توانست بردهای خوبی را کسب کند و حتی در دیدار برابر لهستان نیز با وجود باخت سه بر صفر می‌توانستیم پیروز میدان شویم اما اتفاقات بد با آغاز دور دوم شروع شد و تیم‌ ‌ملی ایران در دیداری که نباید به بلغارستان می‌باخت، مغلوب شد.

منشأ چنین باخت‌های ناباورانه‌ای علاوه بر نکات فنی در موارد دیگری است که چه مربیان داخلی و چه مربیان خارجی نتوانستند این مشکلات را بر‌طرف کنند. والیبال ایران در بحث دریافت و استفاده از توپ‌های برگشتی و زدن سرویس‌های قدرتمند در مقایسه با قدرت‌های والیبال جهان ضعف دارد. این ضعف حتی در رقابت‌های لیگ برتر نیز وجود دارد و باید یک فکر عاجل برای حل این مساله کرد.

به نظرم بهتر است درباره کوچینگ و هدایت تیم‌ ‌ملی در ابتدا باید با کولاکوویچ صحبت شود، چرا که او نزدیک‌ترین کسی است که شرایط بازیکنان را در روز بازی‌ها می‌بیند. در برخی از بازی‌ها می‌دیدیم که یکی از نفرات اصلی در ترکیب حضور ندارد و سپس دلیل آن مصدومیت عنوان می‌شد اما به نظرم بهتر بود پیش از هر بازی این اتفاقات اطلاع‌رسانی می‌شد. کولاکوویچ مربی کم تجربه‌ای نیست و سال‌های سال در سطح اول جهان مربیگری کرده است و چند بار حضور در المپیک را در کارنامه خود دارد. در ابتدا باید موشکافانه به بررسی دلایل شکست بپردازیم، چرا که در شکست‌ها همانند پیروزی‌ها همه عوامل از کادر فنی گرفته تا بازیکنان دخیل هستند. الزاما در این عدم موفقیت مقصر کولاکوویچ نیست و بازیکنان یک بخش بزرگ دیگر این اتفاق هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز