خبرگزاری کار ایران

آخرین خبر از لیست تیم ملی؛ همه گوش به زنگ کارلوس کی روش

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۱۶

در حالی که حواس همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها به دربی و حاشیه‌های آن است بازی‌های لیگ برتر بعد از این هفته دوباره تعطیل می‌شود تا تیم ملی اردوی دیگری تشکیل دهد.

به گزارش ایلنا، طبق برنامه از پیش اعلام شده، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا از روز هفتم مهرماه با اتمام بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر در تهران برپا خواهد شد. به همین خاطر انتظار می‌رفت فهرست جدید بازیکنان دعوت شده از سوی سرمربی پرتغالی جمعه شب بعد از بازی‌های این هفته منتشر شود. در تایید این اتفاق اما مسوولان فدراسیون فوتبال و نزدیکان به تیم ملی با ابراز بی‌اطلاعی از تصمیم کی‌روش مدعی شدند اطلاعی از زمان دقیق انتشار فهرست و اینکه چند بازیکن شانس حضور در اردو را خواهند داشت، ندارند تا مثل اردوی قبلی نحوه دعوت بازیکنان به تیم ملی سر و صدا و جنجال‌های زیادی در پی داشته باشد.

این در حالی است که کی‌روش بعد از حضور در مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا در سال 2018 به میزبانی لندن از این کشور راهی حاشیه خلیج فارس و امارات شده تا مقدمات اولیه برای انتخاب محل اسکان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را فراهم کند. این سفر در شرایطی انجام شده که زمان دقیق بازگشت سرمربی پرتغالی به ایران هم مشخص نیست.

از طرفی با توجه به اینکه مهم‌ترین جدال باشگاهی ایران عصر پنج‌شنبه میان استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر برگزار خواهد شد، انتظار می‌رفت این بار کی‌روش با حضور در تهران از نزدیک شاهد این بازی بزرگ باشد اما هیچ کس اطلاعی از حضور یا عدم حضور او در ورزشگاه آزادی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز