خبرگزاری کار ایران

فقط سیدجلال به کاپیتان آبی‌ها گل زده است

قلعه امن مهدی رحمتی برابر ستاره‌های پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۰۸

از بین بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس فقط سه بازیکن سابقه گلزنی در دربی را دارند، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و علی علیپور.

به گزارش ایلنا، علی علیپور در نخستین هفته‌های حضور برانکو روی نیمکت سرخ‌ها تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ دربی شد و فصل قبل در بازی رفت از روی نقطه پنالتی گل زد.

در دربی دو سال قبل که با شکست 3 بر 2 سرخ‌ها به پایان رسید، سید جلال حسینی بعد از دعوای کشدار با سیدمهدی رحمتی، گل دوم پرسپولیس را با ضربه سر به ثمر رساند اما کمتر کسی است که آن گل را به ذهن سپرده باشد چرا که پرسپولیس در اوج قدرت شکست تلخی را مقابل تیم منصوریان در آن دربی پذیرا شد.

امید عالیشاه هم به‌عنوان دیگر گلزن سرخ‌ها در دربی، در بازی رفت لیگ چهاردهم با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد و ضمن برنده کردن تیمش از بازی اخراج شد تا خاطره‌ای تلخ و شیرین از دربی داشته باشد.

از بین دیگر بازیکنان پرسپولیس سیامک نعمتی هم با پیراهن پیکان موفق به گلزنی مقابل استقلال و سیدمهدی رحمتی شده است اما از بین سه گلزن سرخ‌ها در دربی فقط سیدجلال حسینی است که موفق شده به رحمتی گل بزند و علیپور و عالیشاه به فروزان، طالب لو و سید حسین حسینی گل زده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز