خبرگزاری کار ایران

دربی 88 و دوئل های جذابی که نباید از دست داد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۰۷

شهرآورد هشتاد و هشت دوئل های جذابی را در دل خود خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، چیزی تا آغاز دربی هشتاد و هشتم باقی نمانده است. سرخابی های پایتخت برای کسب سه امتیاز حساس و صد البته شیرین این دیدار از ساعت 18:30 دقیقه با قضاوت علیرضا فغانی پنجه در پنجه یکدیگر می اندازند.

بی شک این مسابقه پر است از دوئل هایی که می تواند جذابیت های بازی را تا سر حد مرگ بالا ببرد. از درون دروازه تا خط حمله ستاره هایی هستند که با انگیزه های متفاوت پا به میدان می گذارند تا هم برای تیمشان بدرخشند و خودی نشان بدهند.

اولین دوئلی که به آن اشاره می کنیم جدال سید جلال حسینی و مرتضی تبریزی است. مدافع باتجربه و فوق العاده محبوب سرخپوشان تهرانی باید رو در روی امید اصلی گلزنی آبی ها در خط حمله آبی ها قرار بگیرد. حسینی پیش از این مهاجمان بزرگ داخلی و خارجی را مهار کرده و حالا نوبت به شماره 11 استقلال است. کسی که پیش از این با لباس ذوب آهن دروازه پرسپولیس را باز کرده است.

یکی دیگر از دوئل های دیدنی این مسابقه بین وریا غفوری و محمد انصاری خواهد بود. مدافع چپ سرخپوشان تهرانی قطعا روز سختی را برابر آخرین گلزن شهرآورد خواهد داشت. وریا می خواهد بازهم به بازی های خوب خود با پیراهن استقلال ادامه دهد و در سوی مقابل انصاری به دنبال اثبات خود به خیلی ها از جمله کی روش است که مدتهاست نام او را از بین نفرات اصلی خط زده است.

بشار رسن در سمت راست خط میانی برای پرسپولیس توپ می زند و رقیب او در این پست احتمالا میلاد زکی پور خواهد بود. رسن با تکنیک فوق العاده بالایی که دارد می تواند هر بازیکنی را آزار دهد و زکی پور باید مراقب باشد به هنگام نفوذ، اسیر فرارهای بشار در فضای خالی پشت سرش نشود.

فرشید اسماعیلی و احمد نوراللهی برگزار کننده یکی دیگر از دیدنی ترین رو در روهای شهرآورد پیش رو خواهند بود. هر دو بازیکن در اوج آمادگی قرار دارند و در میانه میدان برای تیمشان نقطه اتکایی به حساب می آیند. با این تفاوت که نوراللهی سابقه حضور در دربی پایتخت را دارد اما کریمی نه.

علی کریمی و سیامک نعمتی هم دیگر دوئل تماشایی مسابقه را خواهند داشت. نعمتی در این هفته ها فوق العاده آماده است و از طرفی کریمی هم در ترکیب استقلال جزو معدود بازیکنان درخشان است. باید دید برنده این جدال جذاب کدام بازیکن خواهد بود.

همام طارق هم که در حال حاضر یکی از روی فرم ترین آبی پوش ها به حساب می آید باید برای اثرگذاری بیشتر از سد بزرگی به نام کمال کامیابی نیا بگذرد. طارق باتکنیک است و کمال هم دست به خطایش به قول معروف ملس است. باید دید در این تقابل ایرانی عراقی کدام یک بر دیگری فائق خواهد آمد.

در نهایت می رسیم به جدال سرنوشت ساز علی علیپور و روزبه چشمی. مهاجم آماده پرسپولیس که یک بار در دربی هشتاد و پنج از کمند چشمی گذشت و پنالتی گرفت این بار باید دوباره به مصاف مدافع مدرن اما پراشتباه استقلال برود. چشمی با مهار علیپور می تواند خاطره بد السد را برای هواداران از بین ببرد.

و سرانجام یک دوئل دورادور. مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند. گلر سابق و فعلی تیم ملی ایران. یکی محبوب کی روش و دیگری مغضوب و رانده شده. رحمتی برای اثبات توانایی هایش باید بدون اشتباه باشد و بیرانوند هم می خواهد نشان بدهد گلر یک بودنش در تیم ملی و پرسپولیس بدون دلیل نیست. 

حالا به نظر شما برنده این دوئل ها کدام بازیکنان خواهند بود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز