خبرگزاری کار ایران

طارق همام: قول بازی خوب می‌دهم، نه گلزنی/ به بشار رسن گفتم شما را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۹۹

هافبک عراقی استقلال در مورد دربی 88 و حس و حالش پیش از اولین تجربه در این بازی صحبت کرد.

طارق همام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدا استقلال مقابل السد و حذف از رقابت‌های آسیایی گفت: تیم خیلی خوب کار کرد ولی بدشانس بودیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی متاسفانه شرایط اینطور برای ما پیش نرفت و امیدوارم در دور جدید لیگ قهرمانان بتوانیم به مراحل بالا صعود کنیم و فینالیست شویم و حتی به قهرمانی برسیم.

وی در مورد بازی با نساجی و اینکه می‌گویند استقلال به خاطر دربی در این بازی محتاط بود گفت: بازی نساجی ربطی به دربی نداشت. ما در هر بازی دوست داریم برنده باشیم و برای بردن به میدان می‌رویم ولی همیشه این اتفاق برای ما نمی افتد.

هافبک استقلال در مورد شناختش از دربی تهران هم عنوان کرد: فیلم‌هایی از دربی تهران دیده‌ام و از این بازی شناخت دارم. هیجان و انگیزه بالایی برای حضور در این مسابقه دارم و منتظر رسیدن آن هستم. ما در عراق یک دربی بزرگ داریم که هر بازی 30-40 هزار هوادار پشت در استادیوم می‌ماند.

طارق در مورد نماد 4 و 6 هواداران دو تیم هم گفت: در مورد آن اطلاع دارم و چیزهایی شنیدم. برایم جالب است ولی نه به اندازه ایرانی‌ها.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول گلزنی در دربی می‌دهد یا نه، گفت: قول می‌دهم که بهترین بازی خودم را انجام دهم و تمام تلاشم را در زمین بکار بگیرم و حالا اگر موقعیتی هم پیش بیاید گلزنی کنم.

هافبک عراقی استقلال در پایان با اشاره به حضور هموطنش بشار رسن در تیم حریف اظهار داشت: با بشار رفت و آمد داریم و رفاقت داریم و زیاد صحبت می‌کنیم. در مورد دربی هم صحبت کردیم ومن به او گفتم که این بازی را می‌بریم (با خنده)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز