خبرگزاری کار ایران

تغییر نظر مازو، ستاره ایرانی روی نیمکت

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۸۶

علی قلی‌زاده ابتدای فصل مورد توجه فیلیپ مازو قرار می‌گرفت اما حالا آنچنان که باید بازی به او در ترکیب ثابت شارلروا نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، قلی‌زاده در 6 هفته ابتدایی لیگ بلژیک، همیشه یکی از یازده بازیکن اصلی مازو بود اما حالا دو هفته‌ای است که روی نیمکت می‌نشیند و از اواسط نیمه دوم وارد زمین می‌شود.

آنتورپ، اوپ، اندرلخت، گنک، کورتریک و رویال‌موسکرون حریفان شارلروا از هفته اول تا ششم ژوپیلرلیگ بودند که قلی‌زاده در تمام این بازی‌ها، از ابتدا برای تیمش به زمین رفت. ماحصل این 6 حضور، کسب 3 پیروزی و 3 شکست بود. قلی‌زاده اما در هفته‌های هفتم و هشتم جایی در ترکیب ثابت شارلروا نداشته و فقط به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است.

هفته هفتم و در روز تساوی صفر بر صفر شارلروا مقابل اندرلخت، قلی‌زاده از دقیقه 83 جای برونو را در ترکیب گرفت. او هفته هشتم کمی زودتر به زمین رفت. مقابل واسلند بورن و در دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، مازو در دقیقه 63 قلی‌زاده را جایگزین نیان کرد.

اعتقاد مازو به قلی‌زاده کمتر شده و از طرفی بال تکنیکی تیم ملی هم انتظارها را برآورده نکرده. او در هفته‌های ابتدایی و با حضور کاوه رضایی، زوج هماهنگی را تشکیل داده بود اما رفته رفته از شرایط آرمانی دور شد و حالا می‌بینیم که از روی نیمکت بازی‌های شارلروا را تماشا می‌کند. اتفاقی که بعید نیست در هفته نهم و مقابل لوکرن رده چهاردهمی نیز رخ بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز