خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های فرانک لمپارد درباره ژوزه مورینیو

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۸۲

دربی کانتی موفق شد در دیدار جام حذفی انگلیس در ضربات پنالتی منچستر را حذف کند تا یک ناکامی دیگر در کارنامه مورینیو ثبت شود.

به گزارش ایلنا، فرانک لمپارد سرمربی دربی کانتی، آقای خاص را مربی بزرگی توصیف کرد. لمپارد که تحت هدایت آقای خاص 2 جام قهرمانی لیگ برتر را برده، اخیرا وارد دنیای مربیگری شده است و هدایت دربی کانتی را برعهده گرفته است. مورینیو به خاطر نتایج نه چندان خوبی که اخیرا کسب کرده، با برخی بازیکنان اصلی‌اش دچار اختلاف شده و برخی این موضوع را علت بی‌کفایتی مورینیو دانسته و از او انتقاد می‌کنند.

با این حال لمپارد با نظر منتقدان موافق نیست: «به نظرم آقای خاص و... تنها حرف هستند. او مربی بزرگی است به خاطر اینکه توانایی‌های بسیاری دارد. در آن زمان که او مربی من بود، از نحوه کار کردنش لذت می‌بردم. به نظرم متفاوت بود. فرهنگ بریتانیا اینطور نیست که پا به عرصه بگذارید و بگویید من آقای خاص هستم. فکر نمی‌کنم اینطور باشد. او اینگونه بود و من هم او را می‌ستودم. اگر چنین جسارتی دارید که چنین حرفی بزنید، باید از شما حمایت شود. برای او خانواده بسیار مهم است. وقتی مادرم را از دست دادم، او خیلی هوایم را داشت. در آن زمان در اینتر بود و دایما با من تماس می‌گرفت و این چیزی‌ است که هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز