خبرگزاری کار ایران

ابهام درباره ستاره ملی‌پوش استقلال؛ دفاع یا خط میانی؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۶۹

یکی از چهره‌های این روزهای استقلال که زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار دارد، بدون‌شک روزبه چشمی است.

به گزارش ایلنا، بازیکنی که به بهانه مصدومیت در بازی با نساجی از او استفاده نشد تا شاید شرایط روحی‌اش برای بازی مهم دربی برگردد. روزبه چشمی در دیدار با السد روز بسیار تلخی را سپری کرد و اخراج او باعث شد تا بسیاری موفق نشدن استقلال در آسیا را به اشتباه این بازیکن نسبت دهند.

چشمی در مرکز خط دفاعی برابر السد در دیدار رفت و سپس در نیمه دوم به‌عنوان هافبک دفاعی نمایش خوبی داشت اما دیدار با السد باعث شد شرایط برای چشمی تغییر کند. سرمربی استقلال در آستانه دربی حالا چالش مهمی را پیش رو دارد؛ چشمی گزینه جدی او برای حضور در ترکیب اصلی به‌عنوان زوج خط دفاعی برابر پرسپولیس است اما شرایط روحی این بازیکن خیلی برای دربی مناسب نیست و مطمئنا بازیکن ملی‌پوش استقلال با استرس و فشار روحی برابر قرمزها در زمین حاضر خواهد شد.

مدافع ملی‌پوش استقلال از نظر کیفی شرایط بهتری نسبت به دیگر گزینه‌های استقلال برای حضور در کنار منتظری دارد و همین موضوع باعث شده تا شفر تردید‌های زیادی برای انتخاب این بازیکن داشته باشد. شفر برای پست دفاع وسط سه گزینه دارد که یکی از آنها چشمی است اما شاید خود این بازیکن حاضر نشود در این پست بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز