خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: خوزستان مظلوم است و متاسفم که به آن رسیدگی نمی شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۸۵

سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در مسجدسلیمان، شهر اولین‌ها هستم، این شهر پر از ثروت است. ما بازی بسیار سختی داریم. قبلاً آقای ویسی در این تیم بود و الان تغییراتی داشته‌اند. طبیعتاً بازی سختی داریم و امیدوارم در دیدار فردا موفق باشیم.

وی درباره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم گفت: من از مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم که به ما زمین تمرین دادند. در این مجموعه همه عاشق فوتبال هستند، ولی با مشکلات و کمبود پول مواجه‌اند. وقتی امکانات و پول نباشد، فوتبال با مشکل مواجه می‌شود. نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است، اما زمانی که باید بازیکن می‌گرفتند، نتوانستند تیم را ببندند. من اعتقادم بر این است که باید به این شهر بیشتر از اینها از لحاظ ساختاری و امکانات برسند. نفت مسجدسلیمان قدمت دارد، ولی متأسفانه شرایط اقتصادی خوب نیست و مدیرانی که مسئولیت دارند، اول فکر مشکلات درون سازمانی خود هستند.

قلعه‌نویی درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز بیان کرد: ما سیاوش یزدانی را نداریم و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: بعضی از استان‌های ما مظلوم هستند و یکی از آنها استان خوزستان است. مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس، جنگیدند و هزینه دادند. متأسفم که مسئولان به این شهرها رسیدگی نمی‌کنند. ما به خرمشهر و مسجدسلیمان نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. بخشی از ثروت ایران در اینجاست، ولی شما می‌بینید یک هتل در شأن و شخصیت مردم وجود ندارد. امیدوارم که دغدغه اقتصادی مملکت برطرف شود. واقعاً مردم ما لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز