خبرگزاری کار ایران

رسن: با همدلی در تیم مشکل کمبود بازیکن را حل کردیم/ دربی همیشه دربی است و تحت تاثیر بازی با السد قرار نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۳۹

هافبک پرسپولیس در مورد دیدارهای اخیر این تیم و دربی 88 صحبت کرد.

بشار رسن در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و بعد از صعود شیرین مقابل الدحیل با روحیه بالا به لیگ برتر برگشتیم و پیروزی مقابل سپیدرود هم زمینه‌ساز این شد که در بهترین شرایط گام به دربی بگذاریم و منتظر این بازی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت خودش در بازی با الدحیل گفت: من پیش از بازی مصدومیت داشتم و پایم ورم داشت و مدیر برنامه‌هایم که تمام مدت در کنارم بود شاهد این موضوع است ولی به تنها چیزی که فکر می‌کردم بازی با الدحیل بود و موفقیت تیم. با توجه به شرایطی که امسال داریم هم تیم به من نیاز داشت و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. حتی زمانی که یک گل دریافت کردیم هم امیدمان را از دست ندادیم و یک جورهایی می‌دانستیم برنده از زمین خارج می‌شویم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به کمبود بازیکن در پرسپولیس این تیم در ادامه رقابت‌های آسیایی و بازی با السد دچار مشکل می‌شود یا نه، عنوان کرد: به نظر من چیزی که پرسپولیس را تا اینجا بالا آورده یکدلی و همدلی در تیم است و مهره ما را به اینجا نرسانده که بخواهیم نگران کمبود بازیکن باشیم و با همین روحیه هم می‌توانیم السد را شکست دهیم و فینالیست شویم.

رسن در مورد بازی با سپیدرود گفت: شاید خیلی‌ها فکر کنند این بازی برای ما مهم نبود و پیروزی آن برای ما شیرین نبود ولی خیلی برد دلچسبی بود و امتیاز آن در ادامه لیگ به کمک ما خواهد آمد و خوشحالم که در این بازی سخت به برتری رسیدیم. جا دارد به دوست خوبم آدام همتی تبریک بگویم که موفق شد گل بزند و برای او خیلی خوشحالم.

وی در مورد شناختش از علی کریمی که هدایت سپیدرود را بر عهده داشت اظهار داشت: شناخت خوبی روی علی کریمی دارم و هم زمانی که بازی می‌کرد او را دنبال می‌کردم و هم در حال حاضر فیلم بازی‌های گذشته او را می‌بینم و یکی از نفراتی است که علاقه خاصی به سبک بازی او داشتم و امیدوارم در مربیگری هم موفق باشد.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گفته با توجه به بازی حساس مقابل السد، اولویت پرسپولیس دربی است یا این بازی گفت: این روزها همه جا می‌شنوم که ممکن است بازی السد باعث شود اهمیت دربی برای ما کاهش پیدا کند ولی بعید می‌دانم اینطور باشد. حداقل برای من به عنوان یک بازیکن دربی همیشه دربی است و حساسیتش را از دست نمی‌دهد.

رسن در مورد شرایط استقلال هم عنوان کرد: فکر می‌کنم استقلال تیم خوبی است و شاید به دلیل تغییرات زیادی که داشته به فرصت بیشتری برای هماهنگ شدن نیاز دارد. در کل تیم خوبی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز