خبرگزاری کار ایران

دفاع اونای امری از پیترچک

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۱۶

اونای امری، مربی آرسنال گفته که پتر چک، دروازه‌بان این تیم توانسته منتقدان را ساکت کند. آرسنال اخیرا اورتون را در ورزشگاه امارات با نتیجه دو بر صفر شکست داد و نخستین کلین‌شیت فصلش را رقم زد. چک 36ساله در نیمه اول چند موقعیت خوب را از حریف گرفت و در کل نمایش درخشانی داشت.

به گزارش ایلنا، برخی کارشناسان بر این باور بودند که چک نتوانسته با سیستم امری سازگار شود و از عقب بازیسازی کند اما مربی آرسنال نظر دیگری دارد: «من کمی غافلگیر شده‌ام که درباره پتر چک پرسش‌های زیادی مطرح شده است. او تجربه بسیاری دارد و کیفیت بالایی دارد. او فصل را خیلی عالی آغاز کرده است. او عملکردی که می‌خواهیم را دارد و امروز نشان داد که خیلی خوب است.»

برند لنو، خرید جدید آرسنال در هر شش بازی این تیم در لیگ برتر روی نیمکت نشسته است اما امری گفته که او مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارد، چرا که چک در تیم حضور دارد: «لنو آرام است. او می‌داند که دارد عالی کار می‌کند اما ما سه دروازه‌بان داریم و پتر چک هم در وضعیت خوبی است.

به نظرم برای او خیلی خوب است که هر روز با دروازه‌بانی مانند پتر چک کار می‌کند، از او یاد می‌گیرد، تجربه‌هایش را می‌آموزد و بازی‌هایش را مانند دیدار امروز نگاه می‌کند اما برند لنو دروازه‌بان جوانی است و آینده پررنگی در اینجا دارد.»

آرسنال در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم با گل‌های الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ پیروز شد. اوبامیانگ در حالی گلش را زد که در موقعیت آفساید بود. امری گفت که می‌خواست پیش از گل اول تعویض انجام دهد.

از او سوال شد که آیا می‌خواست لاکازت را تعویض کند یا نه و او گفت: «شاید، بله. فوتبال همین است. ما در رختکن در بین دو نیمه درباره متوقف کردن حملات حریف با جای‌گیری بهتر در زمین صحبت کردیم. ما گفتیم که بازیکنان باید به همدیگر کمک کنند و در 45 دقیقه دوم فشار بیشتری به حریف بیاورند.»

آرسنال با وجود این برد خبر بدی هم شنید. سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، مدافع میانی این تیم دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده است. امری گفته که این بازیکن یونانی تحت ارزیابی‌های بیشتری قرار خواهد گرفت: «امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز