خبرگزاری کار ایران

روزهای تلخ لژیونر تراکتورسازی در بلژیک

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۸۱

بدترین انتقال فوتبال ایران به اروپا، با اختلاف به محمد نادری می‌رسد. مدافع چپ‌پا و سابق تراکتورسازی که از ابتدا هم مشخص بود با تجربه اندکی که دارد نمی‌تواند به ترکیب کورتریک در لیگ بلژیک برسد و برای این تیم بازی کند.

نادری فصل قبل و در دوران محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن، 25 بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و 2194 دقیقه در زمین بازی کرد. او 6 بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتورسازی انجام داد که حاصلی جز حذف از مرحله گروهی برای این تیم نداشت.

در پایان فصل، نادری با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شد اما پای خود را در یک کفش کرد که بازیکن آزاد است و در تراکتورسازی نمی‌ماند. او به باشگاه کورتریک در بلژیک وصل شد و در انتقالی عجیب پیراهن این تیم را پوشید و به هواداران معرفی شد. کورتریک تیمی بود که در لیگ بلژیک حضور داشت و فصل قبل با کسب 42 امتیاز از 30 بازی رده هفتم جدول را به ‌دست آورد.

نادری تا امروز که 8 هفته از لیگ بلژیک در فصل 2019-2018 سپری شده، حتی یک دقیقه نیز در ترکیب کورتریک قرار نگرفته و جالب‌تر اینکه در فهرست 18 نفره این تیم هم نامی از مدافع ایرانی دیده نمی‌شود.

گلن دی‌بوک، سرمربی فعلی کورتریک و بازیکن سابق تیم ملی بلژیک علاقه‌ای به استفاده از نادری ندارد و به همین دلیل فقط از وجود او در تمرین سود می‌برد. شرایط نادری در کورتریک به قدری بحرانی است که گفته می‌شود شاید او همین نیم فصل قرارداد خود را فسخ کند و از این تیم جدا شود. فسخ قرارداد، بدون حتی یک بار حضور روی نیمکت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز