خبرگزاری کار ایران

شفر مربی فوق العاده‌ای است

همام: با پشتوانه هواداران می‌توانیم برنده دربی باشیم / هواداران استقلال در آسیا بهترین هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۲۲

هافبک عراقی استقلال می گوید بازی دربی، مهم ترین بازی فصل است.

به گزارش ایلنا، طارق همام ستاره عراقی استقلال در آستانه دیدار دربی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم گفت: شرایط تیم روز به روز در تمرینات بهتر و بهتر می شود. ما تمرینات خوبی داریم اما تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید به تیم آمدند و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند. ما با گذشت زمان و تمرینات بیشتر می توانیم به هماهنگی مورد نظر کادرفنی نزدیک شویم و عملکردمان در زمین بهتر خواهد شد.

وی در ادامه درباره دیدار دربی روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: می دانم که یکی از بازیهای اصلی ما در لیگ، دیدار دربی است. این مسابقه برای همه فوتبالی ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و من نیز برای این دیدار انگیزه زیادی دارم.

طارق همام در پاسخ به این سوال که آیا از دیگر بازیکنان عراقی اطلاعاتی درباره دربی کسب کرده، بیان کرد: با بازیکنان عراقی در این باره صحبت کردم. فیلم دربی قبل را نیز به کمک مدیر برنامه هایم تهیه و تماشا کردم تا بیشتر از شرایط مسابقه اطلاعات کسب کنم و به خوبی از اهمیت بازی آگاه هستم.

بازیکن عراقی استقلال در ادامه درباره فضای متفاوت ورزشگاه در این دیدار، عنوان کرد: فضای ورزشگاه را قبلا دیده ام و تجربه بازی در دربی های بزرگ عراق را نیز دارم. این شرایط بسیار خوب است و واقعا چنین فضایی را در ورزشگاه دوست دارم.

او درباره تجربه کار کردن با وینفرد شفر در استقلال، افزود: قبل از حضور در استقلال ایشان را می شناختم و اکنون نیز واقعا او را دوست دارم. شفر یک مربی فوق العاده است و از لحاظ فنی نیز کار خود را به خوبی بلد است. همه بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به بهترین شرایط، نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.

همام در پایان صحبت های خود درباره اهمیت حضور هواداران در این دیدار، گفت: هواداران استقلال در آسیا بهترین هستند. در دیدار با السد دیدیم که استقبال فوق العاده ای داشتند و یک روز زیبا را رقم زدند. مطمئن باشید به پشتوانه هواداران، استقلال روز پنجشنبه برنده دربی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز