خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا:

بازیکنان پرسپولیس هر چه در توان داشتند مقابل الدحیل به نمایش گذاشتند/ پرسپولیس دربی را خواهد برد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۰۱

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس و دربی پیش رو نظرات خود را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار خیلی خوب بازی کرد و هر چه در توان داشت گذاشت تا بتواند به برتری برسد و دل هواداران را شاد کند و با خستگی که از این بازی در بدن بازیکنان باقی مانده بود در بازی با سپیدرود حاضر شد و خیلی مهم بود که بتواند این سه امتیاز را کسب کند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد . بازیکنان پرسپولیس چون خسته بودند تمرکز کافی را نداشتند و مدت زیادی را برای گل زدن طی کردند و در نهایت توانستند سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد دربی پایتخت نیز بیان کرد: دربی مهمترین بازی پرسپولیس است و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام شرایط قهرمانی را دارا باشد که یکی از این شرایط غلبه بر رقیب خود برای قهرمانی است. از طرفی تماشاگران هم از این بازی فقط برد می‌خواهند و دوست دارند از این بازی همیشه برنده بیرون بیایند. قطعا از نظر بدنی برای بازیکنان پرسپولیس مشکلاتی پیش خواهد آمد که باید ببینیم چه نتیجه‌ای پیش خواهد آمد.در مورد استقلال هم باید بگویم درست است که این تیم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و در نتیجه‌گیری ناموفق بوده اما من اعتقاد دارم که این تیم دوباره به شرایط ایده‌آل خود بازمی‌گردد کمااینکه قبلا هم این تجربه را داشته اند و دوباره به روزهای آرمانی خود بازگشته است.

درخشان در مورد اینکه بازیکنان باید در این مسابقه چگونه عمل کنند: این یک اصل در دربی است که اگر خوب دربی را شروع کنی می‌توانی خوب هم تمام کنی و اگر نتوانی شروع خوبی در دربی داشته باشی نمی‌توانی نتیجه‌ی خوبی در پایان دربی کنی.

وی در مورد پیش بینی خود از نتیجه دربی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم و تماشاگران از بازی لذت خواهند برد و اینکه احساس می‌کنم پرسپولیس می‌تواند با نتیجه‌ی 1 بر 0 دربی را از رقیب سنتی خواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز