خبرگزاری کار ایران

معاون باشگاه استقلال:

حسینی هیچ اعتراضی به نیمکت‌نشینی نکرده است/ خارجی های استقلال نیاز به زمان دارند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۶۴

هادی مباشری، معاون اجرایی استقلال اعلام کرد مسوولان دو تیم موافقت کردند تا در دبی ورزشگاه نصف - نصف در اختیار هواداران قرار بگیرد

به گزارش ایلنا،هادی مباشری، معاون اجرایی استقلال اعلام کرد مسوولان دو تیم موافقت کردند تا در دبی ورزشگاه نصف - نصف در اختیار هواداران قرار بگیرد. با مباشری درخصوص بلیت‌فروشی دربی، شرایط استقلال در لیگ و همین بدهی‌های آبی‌پوشان صحبت کردیم.

فتاحی، مسوول مسابقات لیگ برتر در مصاحبه‌ای اعلام کرد فتحی مدیرعامل استقلال با اختصاص بلیت‌های ورزشگاه آزادی به 10-90 مخالفت کرده است؟

اصلا چنین چیزی نبود. من هم در جلسه شورای تامین حضور داشتم هر دو مدیرعامل استقلال و پرسپولیس توافق کردند که هم در دیدار رفت و هم برگشت، ورزشگاه نصف – نصف در اختیار هواداران دو تیم قرار بگیرد. هم مسوولان نیروی انتظامی و هم ورزشگاه آزادی مخالف این بودند که بلیت‌ها 90 به 10 دراختیار استقلال قرار بگیرد حتی این موضوع، صورت جلسه هم شد.

فکر می‌کنید از چه زمانی این اتفاق در ایران صورت بگیرد که قانون رعایت شود؟

اگر دو تیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی داشتند و ورودی‌ها و گیت‌ها جدا بود می‌شد این قانون را رعایت کرد. شما فرض را بر این بگیرید اگر پرسپولیسی‌ها 30 درصد بلیت‌های استقلالی‌ها را می‌خریدند و درمیان استقلالی‌ها  می‌نشستند، چه اتفاقی در ورزشگاه می‌افتاد؟

از نتایج استقلال در 7 هفته ابتدایی لیگ، راضی هستید؟

تمام  تلاش‌مان این است که مشکلات اجرایی و نرم‌افزاری برای شفر را حل کنیم تا وی بهتر نتیجه بگیرد. از هواداران‌مان می‌خواهیم هم‌چنان از تیم حمایت کنند تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

هواداران استقلال از عملکرد خارجی‌های تیم رضایت ندارند. در این باره چه نظری دارید؟

در این باره خود سرمربی باید نظر بدهد. به نظر من، طارق همام کم‌کم دارد به یک پلی‌میکر در زمین تبدیل می‌شود. سایر بازیکنان خارجی هم نیاز به زمان دارند تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

این روزها شایعه دلخوری حسین حسینی بابت نیمکت‌نشینی در استقلال شنیده می‌شود؟

تا جایی که من دیدم و ما کنار تیم بوده‌ایم او تاکنون هیچ اعتراضی نکرده است و همیشه تابع دستورات سرمربی تیم بوده، حسینی یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان ماست و به زودی به وی پیشنهاد تمدید قرارداد را هم خواهیم داد.

تکلیف مرتضی آقاخان به کجا رسید؟

او از چند روز دیگر دویدن دور زمین را آغاز خواهد کرد. مشکلی از بابت وی نخواهیم داشت. او از نیم فصل به تیم اضافه خواهد شد و هر وقت هم بخواهیم، کارت بازی وی را بگیریم او را به هیات فوتبال خواهیم برد.

چه مقدار از بدهی های باشگاه پرداخت شد؟

طبق توافقاتی که با بازیکنان داشتیم و همچنین پرداختی که تا پایان سال داریم، حدود 25 میلیارد تسویه گرفته‌ایم.

بازی روز پنجشنبه را چطور می‌بینید؟

دربی یک بازی خاص است و هواداران دو تیم دوست دارند تیم‌شان برنده شود. امیدوارم با حمایتی که هواداران از استقلال انجام می‌دهند، 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز