خبرگزاری کار ایران

نعمتی: به مهدی رحمتی در تمرینات و بازی رسمی گل زده‌ام و باز هم می‌زنم / برای شادی گل دربی تمرین می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۲۰

هافبک تیم پرسپولیس گفت: با وجودی که استقلال تیم، تماشاگران و نام بزرگی دارد ولی ما آماده دربی هستیم و امیدواریم برنده دربی شویم.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم عالی است و از نظر امتیاز و نتیجه‌گیری تا اینجای فصل خیلی خوب عمل بودیم ولی یک سری مشکلات داریم که همه در جریان آنها هستند ولی با این حال با نتایج خوب توانسته ایم دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و نمایش پُر گل‌تری داشته باشیم.

او درباره دیدار با استقلال گفت: با وجودی که  استقلال تیم، تماشاگران و نام بزرگی دارد ولی ما آماده دربی هستیم و امیدواریم بازی خوبی رقم بخورد و همراه با سه امتیاز ما باشد تا آن را تقدیم هواداران کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد عملکردش در این فصل گفت: ابتدا برد تیم مهم‌تر از هر اتفاق دیگری است. امیدوار هستم بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم و اگر قسمت شد، گل بزنم و تقدیم هواداران کنم. اگر چه همه دوست دارند گل بزنند ولی اول  از همه پیروزی تیم را می‌خواهیم. ان‌شاالله برنده شویم.

نعمتی در پایان در پاسخ به اینکه پیش از حضور در پرسپولیس با پیراهن پیکان موفق به گلزنی به مهدی رحمتی و استقلال شده و آیا موفق به تکرار آن در دربی خواهد شد گفت: در تمرینات پیکان زیاد به او گل زدم و یک گل رسمی هم مقابل استقلال به او زدم و اکنون هم به دنبال گلزنی هستم. برای شادی گل هم یک شادی گل دسته جمعی با تمامی بازیکنان را تمرین خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز