خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: 1-0 استقلال را شکست خواهیم داد / با حمایت هواداران به برد خواهیم رسید

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۱۴

هافبک تیم پرسپولیس گفت: بردن استقلال پیش از بازی با السد برای ما اهمیت زیادی دارد و با همین‌هدف به زمین می رویم.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی ۸۸ گفت: در درجه اول امیدوار هستم بازی خوبی باشد و مردم دیدار خوبی ببیند که کسل کننده نباشد. از طرفی امیدواریم دربی ۸۸ با سه کسب سه امتیاز به سود پرسپولیس همراه شود چراکه پیش از بازی با السد قطر این امر برای ما اهمیت زیادی دارد و با همین هدف به زمین می رویم.

او درباره ارزیابی اش از کیفیت استقلال گفت: بازی های استقلال را می بینیم و می دانیم تیم خوبی دارند. هرچند استقلال نتایج خوبی نگرفته اما تیم خوبی است. خوب پاس می دهند و روی زمین خوب کار می کند؛ فکر می کنم استقلال می توانست السد را شکست دهد تا ۲ تیم ایرانی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

عالیشاه افزود: شرایط دربی با هر بازی دیگری متفاوت است و جایگاه تیم ها در آن مهم نیست. امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد خیر باشد تا آخر بازی ما و هوادارانمان خوشحال باشیم.

او درباره فشردگی بازی های پرسپولیس گفت: باید با این موضوع بسازیم. هرچند به ما فشار آمده که سه ماه در شرایط سخت و سنگین کار کرده ایم اما نمی توانیم کاری انجام بدهیم. دوست داشتیم دربی به تعویق بیافتد اما این بازی برنامه ریزی شده و مشکلی نیست. با این فشار احتمال آسیب دیدگی مان وجود دارد اما باید با تمان توان بازی کنیم.

وینگر پرسپولیس درباره اهمیت دیدار با السد اظهار داشت: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد اما نسبت به بازی با الهلال عربستان  در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان شرایط متفاوتی داریم و با بهره گیری از تجربه آن بازی کار راحت تری برای صعود از مرحله نیمه نهایی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پیش روی ما است.

عالیشاه درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی بیان کرد: به امید خدا  یک بر صفر برنده شویم اما واقعا فوتبال غیر قابل پیش بینی است.

او درباره گلزنی و اخراجش در دربی گفت: متاسفانه در آن سال شرایطمان خوب نبود و سه مربی و سه مدیر عامل عوض کردیم. از همه طرف تحت فشار بودیم اما وقتی پس از گل مساوی محمد نوری، گل دوم پرسپولیس را مقابل استقلال به ثمر رساندم یادم نبود کارت دارم و با درآوردن پیراهنم اخراج شدم.

هافبک پرسپولیس درباره احتمال گلزنی اش در دربی ۸۸ بیان کرد: فکر نمی کنم گل زدن من مهم باشد. مگر در یک تیم چند نفر گل می زنند؟ فکر نمی کنم امسال بشار گل زده باشد اما علیپور، منشا و سیامک نعمتی گلزنی کردند. مهم مثمر ثمر بودن برای تیم است و هر چه بهتر برای تیم و این هواداران بازی کنی، افتخار آمیز است. حمایت تماشاگران به ما انگیزه می دهد و امیدوام بازی خوبی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز