خبرگزاری کار ایران

حاشیه پیش از دربی؛ گلرهای مدعی استقلال قهر هستند؟!

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۰۲

بعد از اینکه سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال هفته هفتم را هم روی نیمکت استقلال سپری کرد و وینفرد شفر به این دروازه‌بان بازی نداد، دوباره خبرهایی درباره اختلاف این دروازه‌بان با مهدی رحمتی دهان‌به‌دهان شد؛ خبری که واکنش شفر را هم برانگیخته است.

به گزارش ایلنا، سرمربی استقلال درباره قهر دوباره سیدحسین حسینی می‌گوید: «ما تصاویری داریم که حسینی قبل از بازی وارد زمین شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد، شاید او به‌خاطر تصمیم اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های تیم تمرین نکرده است که این موضوع ارتباطی به مسائل ذکر‌شده ندارد. بارها گفته‌ام که شایعات مهم نیستند و به آنها اهمیت ندهید. دروازه‌بان‌های ما هیچ مشکلی ندارند و مشکلی از این بابت نداریم. طبیعی است که همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند. بارها گفته‌ام که هرگونه شایعاتی درمورد سیدحسین حسینی و یا هر بازیکن دیگری می‌تواند منجر به افزایش خشونت در سکوها شود، بنابراین، این‌گونه شایعات باید متوقف شود. مطمئن باشید که من هیچ‌وقت دروغ نمی‌گویم و پشت سر کسی صحبت نمی‌کنم.»

سرمربی استقلال در حالی قهر دوباره حسینی را تکذیب کرده که این دروازه‌بان مانند بازی با پارس‌جم پیش از شروع بازی حاضر به گرم کردن با مهدی رحمتی نشده است. حال اینکه چنین رفتاری معنی قهر می‌دهد یا نه را باید از خود حسینی سوال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز