خبرگزاری کار ایران

پورموسوی نیمکت آبادان را نشانه گرفته است/ سرمربی پرتغالی رفتنی شد؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۹۹

سیروس پورموسوی بعد از اینکه از سرمربیگری فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، شاید فکر نمی‌کرد به این زودی با یک پیشنهاد لیگ برتری دیگر مواجه شود اما صنعت‌نفت آبادان خیلی زود به سراغ این سرمربی بومی رفت تا او را جایگزین پائولو سرجیو کند.

به گزارش ایلنا، قرار بود پورموسوی قبل از بازی حذفی مقابل تراکتورسازی تبریز روی نیمکت صنعت‌نفت آبادان بنشیند اما به خواست سرمربی خوزستانی، این مساله به تعویق افتاد چراکه پورموسوی معتقد است به سرمربی خارجی و تازه‌وارد صنعت‌نفت باید فرصت بیشتری داده شود اما این فرصت هم راه به جایی نبرد تا حالا پورموسوی در یکقدمی نیمکت تیم زردپوش آبادانی قرار بگیرد.

بعد از اینکه سیروس پورموسوی از سرمربیگری فولاد خوزستان اخراج شد همه ذهن‌شان به این سمت رفت که چه کسی جایگزین او می‌شود و هدایت قرمزپوشان اهوازی را به عهده می‌گیرد. در این مورد هم گزینه‌های زیادی مطرح می‌شد که مهم‌ترین آنها عبدا... ویسی، حسین فرکی و ایگور استیماچ بود. البته در این میان هم گفته می‌شد شانس ویسی زیاد است و خیلی زود جای پورموسوی را می‌گیرد اما یکسری اتفاقات ظاهرا این مساله را به تاخیر انداخت. بعد از آن هم صحبت از حسین فرکی جدی شد که گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی این سرمربی محبوب در اهواز، بالا بود. به هر حال هدایت فولاد خوزستان فعلا در دست ایلی استان مربی رومانیایی است اما همچنان ذهن هواداران خوزستانی درگیر این مساله است که چه کسی سرمربی آینده فولاد خواهد شد. این در حالی است که به نظر می‌رسد قبل از اینکه سرمربی فولاد خوزستان مشخص شود، سیروس پورموسوی تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود بعد از اینکه سیروس پورموسوی از سرمربیگری فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، خیلی زود از باشگاه صنعت‌نفت آبادان پیشنهاد دریافت کرد تا جانشین پائولو سرجیو بنتو شود. در واقع از آنجا که سرجیو نتوانست برای صنعت‌نفت آبادان هیچ بردی کسب کند، مسوولان باشگاه به جای اینکه به این سرمربی تازه‌وارد خارجی فرصت بیشتری دهند، به دنبال جانشین او بودند تا تغییرات را اعمال کنند. بر همین اساس، مسوولان باشگاه صنعت‌نفت آبادان خیلی زود سراغ پورموسوی رفتند تا او را جایگزین سرجیو کنند. این در حالی بود که خود این سرمربی پرتغالی از شرایط به وجود آمده، خبری نداشت.

مذاکرات بین مسوولان صنعت‌نفت آبادان و سیروس پورموسوی انجام شد و خیلی زود هم 2 طرف به توافق رسیدند که قرار بود سرجیو قبل از بازی حذفی مقابل تراکتورسازی تبریز برکنار شود اما پورموسوی مانع شد. در واقع سرمربی سابق فولاد خوزستان در مذاکره‌ای که با مسوولان باشگاه صنعت‌نفت آبادان داشت، از آنها خواست به سرجیو فرصت بیشتری بدهند تا شاید تیم را به روزهای خوبش برساند. با این درخواست پورموسوی موافقت و قرار شد سرجیو در بازی جام حذفی مقابل تراکتورسازی تبریز، بازی هفته هفتم و هشتم لیگ برتر مقابل پیکان و ذوب‌آهن اصفهان هم سرمربی صنعت‌نفت آبادان باشد تا ببینند شرایط به چه صورت خواهد شد.

صنعت‌نفت آبادان در بازی اول مقابل تراکتورسازی تبریز موفق شد در ضربات پنالتی و با درخشش محمد دریس دروازه‌بان جوان و بلندقامت خود، از سد قرمزپوشان تبریزی بگذرد و به مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی برسد. این اتفاق امید زیادی در هواداران صنعت‌نفت آبادان به وجود آورد و آنها منتظر بودند تا شاهد موفقیت‌های بعدی تیم‌شان باشند اما این اتفاق نیفتاد. در واقع صنعت‌نفت در بازی با پیکان که در آبادان برگزار می‌شد در آستانه شکست بود که ناگهان هواداران در اعتراض به تصمیمات داور به زمین ریختند تا بازی نیمه کاره‌ بماند. با این شرایط، به نظر نمی‌رسد پائولو سرجیو شانس زیادی برای ماندن در صنعت‌نفت آبادان داشته باشد. اگرچه این تیم کار سختی در بازی هفته هشتم مقابل ذوب‌آهن دارد اما احتمالا در صورتی که به پیروزی هم برسد، شانس سرجیو برای ماندن در آبادان کم خواهد بود. به این ترتیب قرار است سیروس پورموسوی هدایت زردپوشان آبادانی را در ادامه راه به عهده بگیرد.

قرار است پورموسوی قبل از تعطیلات دوم لیگ برتر، جایگزین پائولو سرجیو شود تا در این فرصت 20 روزه، بتواند این تیم را برای ادامه لیگ برتر آماده کند. پورموسوی می‌داند در آبادان که صنعت‌نفت هواداران پرشور و پرشماری دارد، کار سختی خواهد داشت اما با مسوولان باشگاه آبادانی به توافق رسیده و احتمالا بعد از بازی هفته هشتم صنعت‌نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن اصفهان هدایت این تیم خوزستانی را به عهده خواهد گرفت.

به این ترتیب بعد از جان توشاک که از تراکتورسازی تبریز خیلی زود جدا شد، این بار شاهد جدایی یک سرمربی خارجی دیگر از لیگ ایران خواهیم بود؛ آن هم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و زمانی که همه می‌دانیم این سرمربیان هنوز به شناخت کافی از تیم‌هایشان نرسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز