خبرگزاری کار ایران

مصلح: 4 سال در پایه های استقلال بودم؛ هواداران این تیم بی حرمتی نکرده اند/ یک بر صفر می بریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۴۰

مدافع پرسپولیس درباره دیدار با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شایان مصلح در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره کمبود نفرات این تیم اظهار داشت: کار ما سخت است اما هر باری که مصاحبه کرده ام گفته ام که جوانان خوبی داریم. مثل آدام که خودش را نشان داد. استقلال بازیکنان خوبی خرید و ما محروم بودیم. این محرومیت با اینکه مشکل ساز بوده اما ما هم توانسته ایم نتایج خوبی بگیریم و جایگاه خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: قطعا در ادامه بالاتر می آییم. 13 یا 14 بازیکن هستیم که بیشتر بازی می کنیم. ان شالله تا نیم فصل که بقیه اضافه می شوند بهتر کار می کنیم و نتایج درخوری کسب کنیم.

مصلح درباره سابقه بازی در پایه های استقلال گفت: من 4 سال در پایههای استقلال بازی کردم. محمد انصاری و نفرات دیگر هم همینطور بوده اند که سابقه بازی در تیم های پایه تیم رقیب را داشته اند. الان در پرسپولیس بازی می کنم. ما به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم. 4 سال در آنجا بودم و اهل کری خواندن نیستم. این احترام باید متقابل باشد و خدا را شکر تا حالا بی حرمتی از سوی هواداران استقلال به من نشده است.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی بیان داشت: اهل پیش بینی نیستم اما بازی را می بریم. فکر می کنم با نتیجه 1-0 برنده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز