خبرگزاری کار ایران

هشت پرده از هفته هفتم لیگ برتر/ از سنگ پرانی برزیلی ها تا اوج گیری سرخ ها با سوپرگل نوه آقای آکتور

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۷۶

هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با حرف و حدیث های فراوان به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر هم به اتمام رسید و به جز بازی صنعت نفت و پیکان که نیمه تمام ماند در الباقی بازی ها نتایج جالبی به دست‌آمد. تنها 9 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که با سه گل رد و بدل شده در بازی صنعت و پیکان به 12 می رسد. پدیده صدرنشینی خود را حفظ کرد اما حالا نفس های پرسپولیس را پشت سرش می بیند. استقلال هم برای سومین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند.

ماشین سازی 1-0 پارس جنوبی جم

محمدرضا مهاجری در اولین گام سرمربی گری خود در ماشین سازی موفق شد نخستین برد فصل این تیم را به دست بیاورد. آنهم در برابر تیم داماد سرمربی سابق ماشین سازی. پارس جنوبی در ادامه روند پرنوسان خود بازهم در خارج از خانه با یک گل شکست خورد تا مشخص شود آنها برای اینکه به تیم فصل پیش تبدیل شوند کار سختی پیش روی خود دارند.

صنعت نفت 1-2 پیکان(نیمه تمام)

یک بار دیگر همه چیز تحت تاثیر سکوها بود. سکوهایی که این بار پا را فراتر از گذاشت و بعد از سنگ زدن به صورت کمک داور، وارد زمین مسابقه شد تا اوضاع را وخیم تر کند. درباره دیدار صنعت نفت و پیکان هیچ چیز نمی توان گفت. اصلا لازم نیست اشاره شود که صنعت نفت بازهم در حسرت برد در لیگ برتر ماند و پیکان بعد از کنار رفتن از جام حذفی توانست خود را بازیابی کند.

سپاهان 3-1 فولاد:

یک پیروزی شیرین دیگر برای ژنرال و شاگردانش. آنها بعد از سه سال طلسم نبردن مقابل فولاد را با سه گل شکستند. یک نمایش دلپذیر از تیمی که هفته به هفته بهتر و بهتر می شود و خودش را به صدر جدول نزدیک تر می کند. طلایی پوشان با احتساب جام حذفی، دومین برد پیاپی خود با نتیجه 3-1 را جشن گرفتند؛ آن هم با برد دو تیم جنوبی. در سوی مقابل مربی رومانیایی فولاد بعد از گلباران کردن مس شهر بابک در جام حذفی در برابر سپاهان دست ها را بالا برد.

استقلال خوزستان 1-0 ذوب آهن:

سومین باخت پیاپی ذوب آهن در لیگ و جام حذفی در حالی رقم خورد که آنها چوب فرصت سوزی هایشان را خوردند. شاگردان داریوش یزدی به خوبی دفاع کردند؛ چاشنی شانس هم همراه آنها بود و در نهایت با یک پنالتی به دومین برد فصل خود رسیدند. بعد از پایان مسابقه امید نمازی از عملکرد مهاجمانش انتقاد کرد اما مدیرعامل باشگاه با خوب توصیف کردن شرایط به هواداران قول داد تیم به جایگاه همیشگی خود در بالای جدول بازمیگردد.

سایپا 2-1 نفت مسجد سلیمان:

اولین حضور مرزبان روی نیمکت نفت مسجد سلیمان توام شد با اولین گل آنها در این فصل لیگ برتر. گرچه در ادامه ده نفره شدن سایپا هم مانع کامبک شاگردان دایی نشد. خودروسازان با یک برد دیگر که بسیار سخت به دست آمد جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کردند و نشان دادند کم کم به روزهایی می رسند که حتی اگر آماده هم نباشند بازهم سه امتیاز را به دست می آورند.

نساجی مازندران 0-0 استقلال:

اولین توقف استقلال در مازندران بعد از سه برد. دومین تساوی نکونام و شاگردانش در وطنی. سومین بازی بدون برد و بدون گل استقلال. 7 امتیازی شدن در ششمین بازی. دور شدن از صدر جدول در آستانه دربی هشتاد و هشت. اینها گوشه ای از عواقب توقف استقلال در خانهع نساجی بود. نکونام مقابل تیم سابق خود با دفاعی منطقی به یک امتیاز ارزشمند رسید تا نشان دهد بسیار خوب درس دفاع کردن را از کی روش یاد گرفته است.

پدیده 0-0 تراکتورسازی:

یکی از جذاب ترین بازی های هفته هفتم که انتظار می رفت گل های زیادی داشته باشد اما بدون رد و بدل شدن گل تمام شد. پدیده بعد از 6 برد پیاپی در لیگ و حذفی توسط مربی فصل پیش خود متوقف شد. تیم پرستاره تراکتور با سرمربی موقت خود محمد تقوی توانست از ورزشگاه امام رضا(ع) یک امتیاز به دست بیاورد. شاگردان یحیی گل محمدی هم علی رغم یک بازی خوب برد خانگی را از دست دادند اما بازهم صدر جدول را برای خودشان نگه داشتند. با این تفاوت که دیگر اجازه لغزش ندارند. آنها پرسپولیس را در یک امتیازی خود می بینند.

پرسپولیس 1-0 سپیدرود:

خوش بین ترین هوادار پرسپولیس هم فکرنمی کرد گره کور بازی با سپیدرود برای آنها توسط آدام همتی باز شود. جوانی که در مورد حضورش حرف و حدیث های زیادی به راه افتاده بود اما بعد از چند حضور چند دقیقه ای در ترکیب سرخپوشان این بار با یک گل دیدنی تیمش را به سه امتیاز شیرین پیش از دربی رساند. سومین برد پرسپولیس مقابل سپیدرود به دست آمد. کریمی برای سومین بار در ورزشگاه آزادی با باخت و بدون گل زده زمین را ترک کرد. جایگاه سپیدرود در قعر جدول بیش از پیش مستحکم تر شد. پرسپولیس در خانه 10 امتیازی شد و حالا از آخرین باختشان بیش از 6 ماه می گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز