خبرگزاری کار ایران

فرشاد فرجی در گفتگو با ایلنا:

نکونام گفت هرکس نمی‌خواهد استقلال را شکست دهد برود خانه/ اشتباهات داوری نبود بالای جدول بودیم / دربی پرگل و جذابی نخواهیم دید

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۵۷

مدافع نساجی در مورد عملکرد تیمش مقابل استقلال و کار با جواد نکونام صحبت کرد.

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و همانطور که دیدید دو تیم برای برد تلاش می‌کردند و همین موضوع باعث شد بازی پر برخوردی را شاهد باشیم. تیم ما تلاش زیادی داشت تا بازی را ببرد و حتی موقعیت‌‌هم داشتیم ولی با بی‌دقتی از دست رفت. از طرفی اجازه ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه‌مان را ندادیم و این نشان از عملکرد مثبت ما در بازی دارد.

فرجی در مورد اینکه از نتیجه کسب شده راضی هستند یا نه تصریح کرد: باورکنید برای برد به زمین رفتیم و نکونام قبل از بازی به ما گفته بود هرکس به هدف پیروزی بازی نمی‌کند همراه ما نیاید و برود منزل. واقعا همه هدف‌مان برد بود و موقعیت گلزنی هم داشتیم ولی از آن استفاده نکردیم ولی یک امتیاز هم بد نیست.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال به خاطر در پیش بودن دربی این بازی را جدی نگرفته گفت: اصلاً این موضوع را قبول ندارم و استقلال مقابل ما خطرناک‌ترین تیمش در این فصل بود. آنها چند بازی است که موفق به پیروزی نشدند و تحت فشار قرار گرفته‌اند و قصد داشتند با کسب 3 امتیاز مقابل ما با روحیه مضاعف به دربی بروند و تلاش زیادی هم داشتند پیروز شوند ولی موفق نشدند.

مدافع نساجی در مورد عملکرد خودش و تقابل رو در رو با مرتضی تبریزی که مامور مهارش بود عنوان کرد: این تاکتیکی است که کادرفنی در نظر گرفته است و من در پستی بازی کردم که سرمربی از من خواسته بود. در کل استقلال تیم خوبی است ولی ما با کار تیمی و تاکتیکی مقابل حملات‌شان ایستادیم.

فرجی در مورد اعتراضش به داور مسابقه هم گفت: در این دیدار هم مثل بازی‌های قبلی داوری علیه ما بود و اشتباهات همه به ضرر ما تمام شد. اگر تا اینجای کار اشتباهات داوری نبود جزو 3 تیم بالای جدول بودیم ولی این اشتباهات ما را در میانه جدول قرار داده است.  در این بازی هم داور اشتباهاتی داشت که باعث شد از کوره در بروم و عصبانی شوم. حداقل انتظار ما این است که در خانه خودمان اگر 50-50 ها را به سود حریف می‌گیرند 70-30 هایی که به نفع ما است را به نفع ما سوت بزنند ولی تمامش برای استقلال بود. سرمربی ما هم تا یک جایی می‌تواند تحمل کند. نمی‌دانم چرا مقامات فدراسیون و کمیته داوران پاسخگوی این همه اشتباهات داوری علیه یک تیم نیستند و باید به کجا شکایت ببریم؟

وی در مورد عملکرد نکونام در نساجی هم عنوان کرد: من این را به عنوان یک قائمشهری می‌گویم و نه به عنوان بازیکن نساجی، شهر من و تیم شهر من خیلی به نکونام و کادر مربیگری‌اش بدهکار است. 25 سال این تیم نتوانست به سطح اول فوتبال ایران صعود کند ولی این نفرات موفق به انجامش شدند و برای همین اگر تصمیمی بگیرد و خواسته‌ای داشته باشد به او اختیار تام داده و حمایتش می‌کنند.

مدافع نساجی با اشاره به قرعه سخت این تیم در ابتدای فصل گفت: نمی‌دانم از این خوش‌شانسی ما است یا بدشانسی که چند هفته پیاپی با تیم‌های مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و... برخورد داشتیم و تا اینجای که به جز بازی با نفت مسجد سلیمان که تازه به لیگ برتر آمده بقیه بازی‌های ما سنگین بود و اگر در این بین یک بازی سبک هم داشتیم شرایطمان بهتر می‌شد. به هر صورت تقدیر ما اینطور رقم خورده و چاره‌ای نیست.

فرجی در مورد کیفیت استقلال و پرسپولیس که در دو هفته اخیر به مصافشان رفته‌اند اظهار داشت: هر دو تیم قدرتمند هستند ولی ما مقابلشان به خوبی ایستادگی کردیم. از بازی با استقلال با امتیاز خارج شدیم و بازی پرسپولیس هم با غفلت ما و البته اشتباه داوری که منجر به اخراج بازیکنمان شد باعث شد شکست بخوریم و در آن بازی هم حقمان باخت نبود.

وی با توجه به کیفیتی که از استقلال و پرسپولیس در دو هفته اخیر دیده است در مورد دربی گفت: با توجه به شرایط دو تیم فکر می‌کنم دربی دلچسبی در پیش نداشته باشیم و احتمالا بازهم یک تساوی کم گل شاهد هستیم. پرسپولیس بازیکنان کمی در اختیار دارد و نیمکتش کامل نیست و فشار بازی‌ها باعث تحلیل رفتن این تیم می‌شود. از طرفی استقلال هم به شدت تحت فشار است و فکر می‌کنم در ابتدا برای نباختن به زمین بیاید و محتاط بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز